ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Дама от Пловдив: Клиентите не сме виновни, че те не са удовлетворени от работата и живота си | ||||||
| ||||||
"Здравейте! Пиша Ви във връзка с едно мое изключително неприятно преживяване с цели две "служителки" на автогара "Север" Пловдив. Постоянно попадам на статии на потърпевши, които споделят своите мъки от "обслужването" и отношението на такива лица към тях, а промяна очевидно няма. Въпреки това реших и аз да допринеса към общата кауза, защото не е редно милите и възпитани клиенти да получават същото отношение като грубите и невъзпитани такива. На 29.09 около 11:00 ми се наложи да се обадя във въпросната автогара, тъй като исках да попитам за работното време на служителите и по-точно за това дали и кога имат обедна почивка, за да си направя план, кога да отида без да попадна в нея и да се наложи да чакам тя да свърши. Позвъних и ми вдигна служителка на средна към преклонна възраст. Попитах я, дали имат обедна почивка, при което тя ми каза "Защо питате? Какво Ви интересува? Кажете за какво става въпрос". Аз се опитах да й обясня, че питам, защото искам да си преценя дали ако отида в 12:30, ще мога да си свърша работата, без да чакам. Тя "учтиво" ме уведоми, че ако отида тогава, те ще са в обедна почивка. Аз попитах от колко до колко часа е тя, но единственото, което получих като отговор, беше само въпросът "Откъде взехте този номер? Той е служебен" (все едно съм я попитала нещо безкрайно лично като например колко килограма е или на колко години е). Тръгнах да й обяснявам, че преди това съм говорила със служителка от "Градски транспорт" (една от най-милите служителки на света) и тя ми е дала този телефонен номер, за да разбера със сигурност за наличието на обедна почивка. След като й отговорих това, тя само ми каза "Трябва да затварям, защото имам клиенти", като преди да затвори, успях да изтъкна очевидното - че и аз съм такъв. Понеже тази информация за работното време ми беше нужна, потърсих друг телефон, на който да се обадя.Намерих такъв и се обадих, надявайки се, че ще ми вдигне друга "служителка". Така и стана. Тя беше на средна възраст, но имаше същия тон като първата. Отново се разигра същият цирк с първите 3 реплики - "Здравейте!", "Здравейте! Бих искала да попитам дали имате обедна почивка и кога е тя.", "Защо питате? Какво Ви трябва?". Аз започнах пак по същия начин като първия път да обяснявам същото нещо, но този път изречението ми се разви по различен начин - "Питам, защото искам да си направя план кога да дойда, за да... Оххх, оставете. Явно имате лош ден, така че няма да звъня повече". След това разочарование затворих. Мисля, че е абсолютно крайно време да се сложи край на това безумие. Не може повече "служителки" да си позволяват да се държат така, все едно правят услуга на хората като си вършат работата, за която им се плаща. Не сме виновни ние клиентите, че те не са удовлетворени от работата и живота си." |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Показва коментари на Цвета Петрова
на 02.10.2023 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
Нов хитов турски сериал завладява ефира
15:59 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета