ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Дарителско събитие под надслов "Да заухае на хляб в Стария град" | ||||||
| ||||||
Целта на събитието е да постави началото на събирането на средства за довършителния ремонт на Хлебната къща в Пловдив, която се надяваме да се превърне в своеобразен културно-социален център и да утвърди нашата мисия и цели да създаваме среда за социалната интеграция на различни уязвими групи, чрез регулярните ни общностни месения. Нека да възродим старата фурна на Стария град като точка на единство, където хора от различни социални прослойки да се сплотят около хляба! В програмата: - Презентация с фотографии от различни страни на д-р Надежда Савова Григорова, основател на световната Мрежа Хлебни къщи и Пътешественик с мисия на годината 2012 на National Geographic - Благотворителен търг на произведения на изкуството с водещ Стефан Лозанов - Изпълнения на китара на младата китаристка Дайана Рачева - Успоредно в Хлебната къща ще се проведат 2 работилнички за малките майстори, в които всяко дете може да се включи. Вход: 3 лв Всички събрани средства ще се използват за довършителния ремонт на Хлебна къща Пловдив. Място: гр. Пловдив, Етнографски музей Дата и час: 4 март 2015, 17:00 часа. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Обявиха официално колко е населението на България
15:39 / 27.11.2024
Слави Трифонов се завръща в bTV
12:59 / 27.11.2024
Златна 2025 година за пет зодии
14:55 / 27.11.2024
Синоптик: От 6 декември започва продължителен период на снеговалежи
14:11 / 28.11.2024
Тя се завърна
16:52 / 27.11.2024
Няма да ни се размине, НИМХ потвърди официално прогнозата
10:35 / 27.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5766) | 58% | |
Не (3194) | 32% | |
Не мога да преценя (942) | 10% |