На 4.12.2014 г. френската верига за спортни стоки "Декатлон" отваря врати в града под тепетата точно в 10:00 ч., в кв. "Тракия" на бул. "Освобождение" 43 А.
Дългоочакваното откриване съвпада със зимния сезон и пловдивчани ще могат да се обзаведат с висококачествена екипировка, облекло и обувки на достъпни цени.
"Магазинът разполага с над 2000 м. търговска площ и огромно разнообразие от спортни стоки за над 60 вида спорт - както за запалените спортисти, така и за любителите. Предлаганите продукти са високотехнологични и на наистина достъпни цени. Това е възможно, тъй като марките и продуктите са част от изцяло вътрешен процес на разработване, тестване и производство, чрез който се избягват излишните разходи за крайния клиент. Освен това "Декатлон" намали цените на най-търсените си продукти в България завинаги", коментира Алекс Джоло, генерален директор на веригата за България.
Клиентите на "Декатлон" в Пловдив ще могат да се възползват от всички предимства, които "Декатлон" предлага във всеки свой магазин - програмата за лоялност, 2 години гаранция за всички продукти, доживотна гаранция за велосипедите.
"Нашите клиенти споделят, че безспорно лесната замяна и връщане на продукти в "Декатлон" само с касова бележка в рамките на 30 дни е предимството, което наистина много им допада", допълва Алекс Джоло.
От началото на 2015 г. безплатните спортни събития на "Декатлон" ще започнат и в Пловдив, за да популяризират удовол
ствието и ползата от спорта и да стимулират хората да живеят по-активно.
Само за една година компанията откри 4 магазина в България - два в София през 2013 г., един във Варна в края на юни 2014 и новооткрития магазин в Пловдив.
В "Декатлон" вече работят близо 120 човека - динамични и енергични хора, споделящи страстта към спорта. Сградата на магазина в Пловдив е построена в съответствие със световни стандарти за зелено строителство, така че да пести природни ресурси, и неслучайно е номинирана в Националния конкурс "Сграда на годината" в категории "Търговски" и "Еко сгради".
Плановете на веригата включват разработване на онлайн магазин през 2015 г., както и прогресивно намаляване на цените на най-търсените продукти.