На разправиите за картите скоро ще се сложи край. Транспортният проект, спечелен от общината, предвижда въвеждането на електронната система на управлението на градския транспорт. До края на 2014 г. таксуването в рейсовете ще става без кондуктори, с електронни карти и билети, които ще се продават от общината.
"Автотранс - 2000" си начислява годишна печалба от карти между 100 000 и 120 000 лева. На практика останалите превозвачи издържаме цялата администрация на фирмата, включително и яхтата на двамата братя Чолакови в Созопол", заяви Веселин Дошков.
През юли тази година приходите от продажба на карти са в размер на 275 900 лева. Ако начислим 3 процента, се получават 8227 лева. Чолаков обаче си е удържал 14 537 лева. За август приходите са 237 188 лева. Ако се спазват клаузите от споразумението, "Автотранс" трябва да си отчисли 7115 лева. Чолаков обаче си е взел 16 786 лева. И ето големия удар: през септември, когато учениците масово си купуват карти, приходите са 832 138 лева. От тази сума Чолаков прибира 24 964 лева. Ползата за него е колосална", счита инж. Веселин Дошков.
"Г-н Дошков търси под вола теле, сее интриги и говори глупости, ядоса се шефът на "Автотранс - 2000" Димитър Чолаков. Аз питам ли го кой стои зад неговата фирма и защо миналата година е увеличил пробега със 150 000 километра? Та това е целият пробег на фирма "Меритранс"!
От 1992 г. сме в транспорта и в Пловдив имаме само 4 линии, а той кога е влязъл, че да има 11 линии? Той ли е най-лакомият и най-големият тарикат? Не може един човек, който награби всички автогари със 100 декара земя, да говори по този начин", отсече Димитър Чолаков.
Печалба от издаването на картите няма. Представителите на "Меритранс", "Грация" и "Пълдин бус", които подписаха споразумението, идваха на проверка и не са установили никакви нарушения. Само в бюрото на "Кн. Мария Луиза" работят 6 човека. Как си представя г-н Дошков да издаваме 45 000 карти с осем служители? Това са пълни измишльотини", опроверга Димитър Чолаков.