Днес от 14.15 часа по телевизионния канал National Geographic ще бъде излъчен репортаж за културно-историческите обекти в Пловдив. Поредицата от филми за града под тепетата бяха заснети по проекта "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на дестинация България по водещи паневропейски телевизионни канали", чийто бенефициент е Министерство на икономиката, енергетиката и туризма.
Снимачният екип на телевизионния канал засне продукцията "Metropolitans". Формата на предаването цели представяне на начина на живот в големия град като очарователен микс от античното културно наследство и модерното настояще. Акцентът е върху културно-историческите паметници в Пловдив, с цел популяризиране и утвърждаване на България като атрактивна туристическа дестинация с уникално културно и историческо наследство. Екипът снима предаването "Metropolitans" в Регионалния археологически музей (РАМ-Пловдив), Регионалния етнографски музей, Античния театър, Римския стадион и Древния форум - "Одеон".
Проектът "Провеждане на целогодишна рекламна кампания на дестинация България по водещи паневропейски телевизионни канали" включва провеждане на телевизионна кампания на няколко вълни по паневропейски тв канали с излъчвания на рекламни клипове, както и заснемане на репортажи и тематични предавания. Излъчването на репортажи от водещи телевизионни канали е ефективно средство, което ще допринесе за създаване и утвърждаване на позитивен имидж за страната, увериха от National Geographic.