"В съвременното ни ежедневие сме подложени на непрекъснат стрес, който е в по-висока степен при служителите, които ръководят и се срещат всекидневно с много хора. Стресът е този, който влошава качеството на живот", каза д-р Филипова.
Целта на обучителния семинар е да могат служителите да превръщат негативните послания в позитивни, съобразявайки се с индивидуалните особености на събеседника;
Да умеят да балансират настроенията и чрез психологически похвати да прогнозират и управляват конфликтите;
Да разпознават психофизиологическите състояния предшестващи възникването на стреса;
Да овладеят методите за саморегулация в условията на съвременният интензивен живот;
Да постигат оптимално психоемоционално състояние в стресови ситуации;
Да съхраняват ясностата и спокойствието на ума си в напрегнати ситуации и при решаването на трудните задачи.