Добра заплата и работа в голяма компания искат повечето пловдивчани
Основните нагласи на пловдивчани при избора на работно място са заплащането, работата в голяма компания, кариерното развитие в йерархията на организацията и екипът. За своята реализация на пазара на труда, жителите на Пловдив търсят стабилен работодател, даващ им сигурност и баланс между личен и професионален живот, както и поощряване на добрите взаимоотношения и екипната работа.
Данните от инициираното проучване от лидерът в аутсорсинг индустрията - TELUS International Europe сочат, че най-желаният сектор за развитие сред учащите младежи е именно аутсорсингът, следван от маркетинг/реклама и продажби/търговия. При работещите, секторът на изнесените услуги се нарежда на 4-то място, а за хората реализирали се в него той е водещ и повече от тях не обмислят смяна на бранша.
Над 50% от анкетираните пловдивчани припознават аутсорсинг сектора като подходящ за започване на първа работа и добра стартова позиция за всички младежи, а над 40% го припознават като подходящ за дългосрочна работа. TELUS International Europe се нарежда сред топ 3 на познатите работодатели в BPO сферата за гражданите на град Пловдив.
"Присъстваме в Пловдив от 2009 година, когато стартирахме с малък екип, а в момента офисът ни в града наброява над 400 души и всекидневно увеличаваме екипа си в града. Като компания, TELUS Internationa Europe, вижда огромния потенциал в града и непрестанно инвестира в нови работни места, доброволчески инициативи и кампании, за да превърне Пловдив в атрактивен и конкурентноспособен град за аутсорсинг индустрията.“, споделя Юлиян Милев, вицепрезидент Финанси и CFO на TELUS International Europe.
В проучването си, TELUS International Europe изследва и социалните навици и стил на живот на пловдивчани. Данните показват, че 94% от анкетираните прекарват времето си в интернет, следвано от прекараните вечери със семейството пред телевизора – 87% и спокойните тихи вечери, отдадени на уединение – 62%. По-назад в класацията на обичайните активности за пловдивчани се нареждат излизанията с приятели (59%), спортът (49%) и времето прекарано сред природата (47%).