и председателят на Асоциацията за външна реклама в Пловдив Венцислав Иванов подписаха анекс към договора за партньорство и сътрудничество между двете страни, предаде репортер на
. Според градоначалника това ще даде възможност на представители на Асоциацията да участват в Експертните съвети и да решават относно разполагане на рекламни елементи като билбордове, табели и т.н. в Пловдив.
Ще бъдат въведени и правила за техническата изправност на съоръженията предвид това, че материалът, от който са направени, корозира с времето и те стават опасни за гражданите, каза от своя страна Румен Кривицки, председателят на Асоциация за външна реклама в национален мащаб.
"Прихода на Общината от реклама е над 1 млн.лв. годишно. Толкова имахме и миналата година. Поради тази причина комуникацията и съвместната работа с представителите на този бизнес е изключително важна", заяви градоначалникът. По думите му, така отговорността за взимане на решения в тази насока се вменява от общината и на Асоциацията.
С това споразумение ще осигурим и нужния контрол за това например по рекламните съоръжения да няма провокативни и нецензурни изображения, коментира от своя страна Венцислав Иванов.
Според Иванов сегашното управление на Община Пловдив работи много добре в посока сътрудничество с представителите на рекламния бизнес, за разлика от предишното в лицето на екскмета
Славчо Атанасов.
"Парафирането на меморандума по негово време не доведе до никакви реални действия. Едва сега започваме да работим както трябва", категоричен беше председателят на Асоциацията в Пловдив.