ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Допълнително споразумение между Общината и Агенцията за външна реклама | ||||||
| ||||||
Ще бъдат въведени и правила за техническата изправност на съоръженията предвид това, че материалът, от който са направени, корозира с времето и те стават опасни за гражданите, каза от своя страна Румен Кривицки, председателят на Асоциация за външна реклама в национален мащаб. "Прихода на Общината от реклама е над 1 млн.лв. годишно. Толкова имахме и миналата година. Поради тази причина комуникацията и съвместната работа с представителите на този бизнес е изключително важна", заяви градоначалникът. По думите му, така отговорността за взимане на решения в тази насока се вменява от общината и на Асоциацията. С това споразумение ще осигурим и нужния контрол за това например по рекламните съоръжения да няма провокативни и нецензурни изображения, коментира от своя страна Венцислав Иванов. Според Иванов сегашното управление на Община Пловдив работи много добре в посока сътрудничество с представителите на рекламния бизнес, за разлика от предишното в лицето на екскмета Славчо Атанасов. "Парафирането на меморандума по негово време не доведе до никакви реални действия. Едва сега започваме да работим както трябва", категоричен беше председателят на Асоциацията в Пловдив. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Съпругата на Гунди: Разделихме се заради рутина, исках свобода
09:04 / 11.11.2024
Голям град в Южна България осъмна с първи сняг за сезона
08:33 / 11.11.2024
Стотици блокирани на "Петрохан" заради сняг!
20:03 / 10.11.2024
КЗП: Бъдете готови за големи опашки и сериозно чакане
14:02 / 11.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета