EVN Bulgaria започна да актуализира данните на всички свои клиенти

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
09:49 / 02.09.2008
826
EVN Bulgaria започна да актуализира данните на всички свои клиенти от 01.09.2008 г. Това е важна стъпка на Дружеството за повишаване стандартите на комуникация и информационното обслужване на клиентите. Кампанията ще продължи до 31.12.2008 г.

Целта е да се проверят и актуализират адресните данни, на които в бъдеще EVN Bulgaria ще изпраща месечните фактури и друга полезна инфорамция. Кампанията се провежда за първи път с участието на потребителите и е напълно безплатна.
Предоставя се възможност на клиентите сами да избират адреса , на който да получават сметките си. Ако адресът на снабдявания обект не е удобен за тях , ще могат да заявят друг адрес за кореспонденция. По време на кампанията това ще става бързо и лесно чрез попълване на декларация в касовите салони при плащане и в Клиентските енергоцентрове (КЕЦ). Новите адресни данни ще са валидни при условие, че са декларирани от титуляра на партидата. Попълват се отделни декларации за всеки електромер.

EVN Bulgaria моли всички свои клиенти да проверят данните за адреса на обекта и името на клиента, изписани във фискалния бон. Точността на тази информация е от голямо значение за качеството и надеждността на предлаганите услуги. Установените неточности или несъответствия нашите клиенти могат да отстранят с едно посещение в най-близкия КЕЦ на EVN Bulgaria, като в заявление попълнят и удостоверят с документи верните данни.

Безплатна от 01.09.2008 до 31.12.2008 г. е услугата "Смяна на име по партида". за всички клиенти на EVN Bulgaria. Собствениците или упълномощените ползватели на обекти и имоти, които установят, че името на клиента във фискалния бон е на друго лице, могат да се възползват от промоцията и да се легитимират като наши клиенти напълно безплатно до края на годината. След този срок стойността на услугата се заплаща. Информация за нормативно допустимите случаи и изискваните документи за смяна на име по партида и корекции в адреса на обекта клиентите ще получат в КЕЦ, на сайта на Дружеството или на денонощния сервизен телефон 0700 1 7777.

Клиентите, които са проверили и актуализирали своите данни, ще упражняват легитимно правата и задълженията си, съгласно „Общите условия на договорите за продажба на електрическа енергия" и ще разполагат с равнопоставен достъп до всички продукти и услуги на компанията. Всеки от тях в бъдеще ще може да получава персонална информация за всички новости, промоции и програми за лоялност, както и полезни съвети за разумно използване на електрическата енергия. Привилегия за сътрудниците на EVN Bulgaria ще e възможността да се свързват лично с клиентите и заедно да решават възникнали проблеми. Точните адресни данни ще позволят да се намали времето за отстраняване на аварии и подобри качеството на обслужването.


Виж коментарите (0)
Още новини от Новини от Пловдив:
Близо 190 000 лева за подобрения в най-големия район на Пловдив
Това място в Пловдив вече няма да е мръсно сметище
Верижна катастрофа до Пловдив, три коли се помляха
ВиК - Пловдив: Днес тук няма да има вода
След години забавяне в Пловдив дават зелена светлина за втори мно...
ОДМВР Пловдив с мерки за охрана на обществения ред днес


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).