Срокът за заплащане на фактури за потребена електроенергия на битови клиенти се удължава с 10 дни. Тази и други мерки бяха координирани на среща между министъра на енергетиката
Теменужка Петкова, председателя на Комисията за енергийно и водно регулиране Иван Иванов и представители на електроразпределителните и снабдителни компании на 16 март в София.
Друга мярка, договорена на срещата, е временно преустановяване на планирани дейности по електроразпределителната мрежа, които изискват планирано прекъсване на електроснабдяването. Компаниите ще се фокусират върху неотложни дейности и такива свързани с възстановяване на захранване в случаи на аварии.
Компанията ще предложи и техническа консултация на болнични заведения относно състоянието на тяхното електрозахранване.
Клиентските офиси на EVN остават отворени. Дейността им е организирана съобразно наложената извънредна ситуация в страната, при взети всички мерки за защита на работещите сътрудници и посещаващите клиенти. Това включва контрол на достъп в помещенията, дезинфекция и др. Компанията за пореден път призовава клиентите да избягват посещение на EVN Офиси, ако нямат спешна необходимост и да ползват дистанционните услуги на компанията.
Дистанционните услуги включват:
Приемане на документи подписани с електронен подпис
Безкасови начини за плащане на консумирана електро и топлоенергия
Плащане през интернет страницата www.evn.bg чрез платформата "ЕVN Онлайн плюс“
Директен дебит
Е-банкиране
Epay.bg
Transcard.bg
Банкомат
Всички кеш терминали в страната.
Безплатни известия по SMS/Имейл с информация за фактури. Регистрацията се извършва бързо и лесно онлайн на: www.evn.bg/Home/SMS-email-notification.aspx
Контакти и информация по телефон и имейл
денонощен тел. 0700 1 0007 и по имейл info@elyug.bg – при липса на захранване и мрежови въпроси
денонощен тел. 0700 1 0207 – за автоматична проверка на сметка
денонощен тел. 0700 1 7898 – за топлинна енергия и услуги (за клиенти на EVN Топлофикация)
тел. 0700 1 7777 и по имейл info@evn.bg – за обща информация и услуги.