ЕВН ще се опитат да разберат абонатите с Центъра за медиация в Пловдив

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (0)
13:55 / 01.03.2009
1832
EVN Bulgaria реши най-сетне да даде на своите клиенти възможност да намират решение на спорове, на които не са постигнали приемливо за тях решение или поне така обещават от дружеството в прессъобщение до медиите, изпратено днес. Това може да стане с помощта на Центъра за медиация в Пловдив, който е създаден към Българската асоциация за извънсъдебно решаване на спорове (БАИРС) в началото на 2003 г. EVN Bulgaria се надява с помощта на медиацията да успее още по-добре да разбере потребностите и мнението на своите клиенти и да анализира възможностите за усъвършенстване на клиентското обслужване. Въвеждането на медиацията като начин за решаване на спорове е поредната стъпка на дружеството за подобряване диалога и взаимоотношенията със своите клиенти,както и отговор на стремежа за предлагане на все по-добри услуги, услуги близки до клиентите, казват от ЕВН.

Медиацията е доброволна, неформална и поверителна процедура за решаване на въпроси извън съда. При медиация трето неутрално лице - медиатор, подпомага двете страни сами и по своя воля да постигнат взаимноприемливо за тях споразумение. Процедурата спомага за постигане на бързо, евтино и ефикасно решение на правни или неправни спорове. Това е разбира се ако бъде изпълнена напълно безпристрастно.

Процедурата по медиация се ръководи от медиатор. Той улеснява общуването между двете страни и безпристрастно ги подпомага да открият същността на конфликта, да изяснят действителните си интереси и потребности, да предлагат и изследват всички възможности за разрешаване на въпроса и да постигнат взаимноудовлетворително споразумение. Медиаторът не е съдия, арбитър или адвокат на страните - той не налага на страните своето решение, нито отсъжда.

Всъщност странно защо от ЕВН ще прибягват до толкова сложни процедури за да разберат проблемите на клиентите си, както те самите обосновават това. Най-лесният начин е просто да се вслушат в коментарите на стотиците им абонати, които споделят мнението си към статиите в Plovdiv24.bg. Всъщност технологиите "зад кадър" както се казва, които са залегнали в системата на сайта, ни позволяват да сме сигурни, че от дружеството четат не само статиите, които пускаме, а и коментарите, като дори понякога се опитват да защитават дружеството си чрез писане на защитаващи EVN коментари към нашите статии. 

От електроразпределителното дружество казват още: "EVN Bulgaria винаги се е стремяла към партньорски взаимоотношения със своите клиенти. Дружеството си поставя високи стандарти в общуването с тях, за да може да отговори на техните потребности и да получи обратна информация за тяхното мнение. Само така е възможно да се усъвършенства все повече клиентското обслужване и това да води до клиентска удовлетвореност."

Както винаги нашите коментари ви очакват. Изразете вашето мнение по темата.


Виж коментарите (0)

Още по темата (25):
21.03.2019 Има вариант, при който цената на тока може да скочи два пъти от лятото
14.01.2019 В Пловдив протестираха заради цената на тока
28.02.2018 КЕВР: Няма да допуснем рязко повишаване на цената на тока!
28.02.2018 ЧЕЗ и ЕВН искат корекция на цените на тока
26.10.2009 Съдът постанови премахване на неравноправна клауза от условията на ЕВН
19.04.2009 EVN се гаври с абонати на Великден, населени места без ток заради градушка
Още новини от Новини от Пловдив:
Хотелиерите в Пловдив доволно потриват ръце
Кметът Димитров повежда листата на ГЕРБ в Пловдив рамо до рамо с ...
Гражданка: До гуша ми дойде! Отвратително е!
Нова улица в "Тракия" край строящ се огромен жилищен комплекс
Няма връзка с автогара "Юг"
Два дни до началото на Международен технически панаир 2024


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).