Медиацията е доброволна, неформална и поверителна процедура за решаване на въпроси извън съда. При медиация трето неутрално лице - медиатор, подпомага двете страни сами и по своя воля да постигнат взаимноприемливо за тях споразумение. Процедурата спомага за постигане на бързо, евтино и ефикасно решение на правни или неправни спорове. Това е разбира се ако бъде изпълнена напълно безпристрастно.
Процедурата по медиация се ръководи от медиатор. Той улеснява общуването между двете страни и безпристрастно ги подпомага да открият същността на конфликта, да изяснят действителните си интереси и потребности, да предлагат и изследват всички възможности за разрешаване на въпроса и да постигнат взаимноудовлетворително споразумение. Медиаторът не е съдия, арбитър или адвокат на страните - той не налага на страните своето решение, нито отсъжда.
Всъщност странно защо от ЕВН ще прибягват до толкова сложни процедури за да разберат проблемите на клиентите си, както те самите обосновават това. Най-лесният начин е просто да се вслушат в коментарите на стотиците им абонати, които споделят мнението си към статиите в Plovdiv24.bg. Всъщност технологиите "зад кадър" както се казва, които са залегнали в системата на сайта, ни позволяват да сме сигурни, че от дружеството четат не само статиите, които пускаме, а и коментарите, като дори понякога се опитват да защитават дружеството си чрез писане на защитаващи EVN коментари към нашите статии.
От електроразпределителното дружество казват още: "EVN Bulgaria винаги се е стремяла към партньорски взаимоотношения със своите клиенти. Дружеството си поставя високи стандарти в общуването с тях, за да може да отговори на техните потребности и да получи обратна информация за тяхното мнение. Само така е възможно да се усъвършенства все повече клиентското обслужване и това да води до клиентска удовлетвореност."
Както винаги нашите коментари ви очакват. Изразете вашето мнение по темата.
Още по темата (25): | |