© Plovdiv24.bg | | ЕВН стартира процес по интегриране на своите Клиентски Енергоцентрове (КЕЦ) към новата централа, която работи от октомври миналата година. Така клиентите ще имат по-лесен достъп до всички 39 КЕЦ на територията на дружеството в Югоизточна България.Включването на КЕЦ към новата телефонна централа ще протича на етапи до края на годината. Всеки КЕЦ ще получи един вътрешен номер, който клиентите ще могат да набират, след като се свържат с универсалния телефонен номер 0700 14 500. Този универсален телефонен номер клиентите могат да използват и за свързване със сътрудник на дружеството.
Следващите два КЕЦ, които ще бъдат включени към новата телефонна централа, са КЕЦ Пловдив Север и КЕЦ Пловдив Център. Благодарение на новата телефонна централа клиентите ще могат след свързване с номер 0700 14 500, да набират КЕЦ Пловдив Север с един вътрешен номер 20513 от 13.03.2009 г., а КЕЦ Пловдив Център - с вътрешен номер 20514 от 20.03.2009 г. За абонатите на БТК обаждането на универсалeн телефонен номер 0700 14 500 е на цената на един градски разговор. Всички останали абонати на стационарни и мобилни оператори заплащат цялата стойност на телефонния разговор според тарифния си план.
Посоченият номер се използва са свързване със сътрудник.
Вероятно това се налага, защото настоящите оператори на ЕВН трудно се оправят с обажданията поради непознаването на географията и други детайли, нужни за тяхната работа. Също така читатели на Plovdiv24.bg съобщиха, че са имали големи трудности да обяснят на оператора, с който са били свързани, къде точно се намира тяхната сграда, а понякога дори се е налагало да обясняват и къде се намира тяхното населено място. За съжаление обаче когато имате авария проблемът си остава, тъй като отново ще трябва да звъните на 0700 1 0007, където не е ясно кой ще отговори на обаждането ви и дали ще получите нормално обслужване. |