През годината "ЕВН България Електроразпределение АД" продължи да работи по усъвършенстване на процесите на организация и планиране на своята дейност както по отношение поддръжката на съществуващата мрежа с цел намаляване на броя на прекъсванията и авариите, така и във връзка с подготовката за зимния сезон.
Усилията на компанията са насочени и към подобряване на обслужването на клиентите и повишаване на тяхната информираност и удовлетвореност. В края на годината официално бе открит обновения Център за обслужване на клиенти, който е оборудван с техника, многократно увеличаваща капацитета за приемане и обработване на телефонни запитвания от абонати на дружеството.
В стремежа си да бъде партньор на своите клиенти EVN Bulgaria започна през есента първата в България мащабна кампания със съвети как да се използва разумно електроенергията, без това да се отразява на качеството на услугата или качеството на живот на потребителите.