© Plovdiv24.bg |
Този читателски сигнал, изпратен до Plovdiv24.bg, публикуваме без редакторска намеса! Преценете сами:
"Здравейте, пиша Ви по следния казус. При плащане в онлайн системата на EVN дебитната ми карта беше таксувана 2 пъти последователно, без аз да знам и без никаква индикация от системата - общо за скромната сума от 500 лв. (250 лв. сметка за плащане). За това разбрах след около 10 дни, когато видях, че ми липсва значителна сума пари от сметката и от подробния отчет се видя, че са ми таксували две трансакции по 250 лв. вместо една.Първото нещо беше да се свържа с "Борика", за да уточня от тях ли е този проблем. Те ми отговориха да се обърна директно към EVN. Три дни, след като изпратих имейл до EVN - получих отговор-запитване за подробни данни за абоната и т.н.
Отговорих своевременно и след още един ден чакане ми отговориха, че това което твърдя, е вярно и че има два варианта:
1. Парите остават предплатени и от тях ще се приспадат бъдещи сметки, или 2. Посочвам банковата сметка на титуляра и ги връщат обратно.
Понеже сумата за мен не е малка, поисках да ми я върнат и веднага изпратих имейл със банковата сметка за връщане на парите.
След още 1 ден чакане... ми се обаждат по телефона, за да ме уведомят "приятно", че докато траела "престрелката" с имейли била се появила новата фактура за 115 лв. и системата била удържала автоматично от надплатените не по мое желание (да не кажа откраднати де факто) 250 лв.
И освен това вече било сряда, а те само в сряда превеждали пари обратно, и аз по някаква причина съм "изпуснал влака" и ми съобщават "още по приятно", че трябва да чакам до следващата сряда, за да ми върнат останалата "оглозгана" вече сума от 136 лв.
И сега човек би си помислил - от зле към по-зле, но най-накрая има светлина в тунела... но не!!! Сега виждам, че в системата на EVN Онлайн вече не само съм влязъл в ролята на кредиторпо неволя на EVN, но и вече са ми начислили лихва за просрочие на "фактура" при отрицателен баланс!!! Тоест не стига, че ми "свиха" парите, ами и сега и лихва трябва да им платя (0,49 лв.), че са ми ги държали на "склад" при тях....!!! Прикачам и скрийншот за онагледяване!
И това ако може да се нарече голяма европейска компания, здраве му кажи!!! И даже наскоро разпращаха поздравителни имейли за някакъв си "Ден на потребителя" и "Благодарим Ви, че ползвате EVN Онлайн плюс."...
Все пак съм наясно, че стават грешки с какво ли не, но когато грешката бъде открита, е редно да се оправи своевременно... Все пак тези онлайн системи за разплащания и банкиране са направени с идеята да работят 24/7 и без да се ходи до банки, а не само в сряда... Като си плаща човек сметката - всеки ден взимат пари, а не само в понеделник например... Много май написах, ужас, но много ме ядосаха... А исках само 4-5 реда... Поздрави!". |