ЕВН въвежда единен клиентски номер
Въвеждането на единен клиентски номер за всички клиенти на EVN Bulgaria ще улесни всички процедури по обслужване на клиентите на дружеството и ще намали значително необходимото за това време при плащане на каса. Клиентската карта ще се дава на клиентите на гишетата на всички касови салони на територията на EVN Bulgaria.
Новият клиентски номер ще може да бъде попълнен от всеки клиент в специална клиентска карта. Представянето им на която и да било каса на EVN Bulgaria ще е достатъчно, за да може всеки да получи бързо информация за дължимите суми.
Единният номер представлява голямо улеснение и за клиентите на EVN Bulgaria, които плащат сметки по няколко електромера (измервателни точки - ИТН). Те ще получат един клиентски номер и с него ще могат да получават информация за сметките по всичките ИТН, които се водят на тяхно име.
Въвеждането на единен клиентски номер стана възможно благодарение на внедряването на нов софтуер. Клиентският номер ще присъства на всички фактури, а клиентските карти ще могат да бъдат получени безплатно след 15 юни във всички касови салони на EVN Bulgaria.
На новите клиентски карти ще има информация и за начините, по които клиентите могат да извършат плащане на сметките си за електроенергия, както и телефоните за получаване на всякаква информация, свързана с работата на EVN Bulgaria.