Енергото- с един номер

Автор: Екип Plovdiv24.bg
Коментари (1)
18:59 / 07.06.2006
2156
От 30 на 5 работни дни е намален срокът за отговор на жалби на клиентите на Електроразпределение Пловдив. До 6 часа служители на дружеството са длъжни да отговорят по имейла на абоната.

Новият стандарт е въведен с решение на Управителния съвет на EVN- България. До края на 2007 година всички клиенти на енергодружеството от Южна България ще звънят за повреди, информация и жалби на един телефон. Информацията е на Дарик радио.


Виж коментарите (1)
Още новини от Новини от Пловдив:
Полицаи не трепнаха при вида на 40 лева
От последните минути: Нови два инцидента в Пловдив и до Скутаре
Три безплатни събития в Пловдив
Двама са в болница в Пловдив със счупени черепи
Откриха LSD в жилището на млада пловдивчанка
Лъснаха нови детайли за схемата, в която е участвал арестуваният ...


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).