ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Ето го новото лого на "Пловдив 2019"! Одобрявате ли го? | ||||||
| ||||||
"Беше предизвикателство за нас да създадем знак, който да обединява всичко, с което се гордеем в Пловдив и същевременно да е конкретен и изчистен", споделят дизайнерите на визията Красимир Ставрев и Георги Лазаров от пловдивското студио "Пункт". В основния графичен знак те са вложили емблематични символи на града, така че формата му да бъде припозната навсякъде в градското пространство. Седем графични линии нарастват, за да преминат през каменните сводове, къщите, реката, хълмовете, калдъръма на Стария град, хилядолетните исторически пластове до Античния театър, Римския стадион, Хисар капия и съвременната архитектура. Силуетът на логото обобщава характерните за града култури и религии, които Пловдив е подслонил през своята история. Специално място заема и символиката с буквата П, която се асоциира освен с името на града, и с един от основните проекти в програмата, посветен на кирилицата. Логото е и своеобразен портал, който преди всичко кани жителите и гостите на града да преминат на следващо ниво. Избраният шрифт е с модерна българска кирилица. Той следва заоблените форми на логото и е адаптиран към всички европейски азбуки. Създаден е от водещата българска компания за разработка на шрифтове "Фонтфабрика" през 2017 година. С него ще се изписва "Пловдив - Европейска столица на културата" във всички комуникационни материали на фондацията и нейните партньори. Представянето на визията започва с дигитална кампания, изцяло обновен сайт и външна реклама от тази седмица. Кампанията включва поредица от видеа, снимки, илюстрации и символи, пресъздаващи трансформацията, динамиката, растежа и развитието на проекта. Трите рекламни видеа са дело на студио "Кламер", което прегърна и мотото "Заедно" за свое вдъхновение. Видеата са дело на режисьора Георги Манов и ползват музиката, рисуването и светлината като част от универсалните езици на изкуството за съживяване на новия графичен знак на "Пловдив 2019". Изцяло обновеният сайт е работа също на пловдивско студио. Йоханнес Артинян и Иван Йонов от "Ай -креатив" са създали платформа, в която могат да бъдат намерени както историята на проекта, основна информация за инициативата, така и всички платформи и проекти от програмата, най-актуалните новини от работата на фондацията и пълна информация за екипа и управляващите органи. В бъдеще сайтът ще бъде допълнен с подробния календар от събития на Европейската столица на културата, информация за основните локации и за възможностите за закупуване на билети. |
Още по темата: | общо новини по темата: 967 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/162 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на Psyntheogenic Entheogenic
на 11.12.2017 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Иво Сиромахов: За майкини най-важна е овчата баклава
17:19 / 24.12.2024
Започва се, ще има усложнения
12:44 / 24.12.2024
Известен пловдивски адвокат: Ще го търсим Веселин Маринов
08:17 / 25.12.2024
След три години пауза тя се завръща
08:34 / 23.12.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета