ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Ето какво се случи на клиент, който купи обувки и опита да ги върне след 6 месеца | ||||||
| ||||||
"Въпросните детски обувки са с ясно изразен фабричен дефект, който е показан във видеоклипа. Самата кожа е с рехава структура още от закупуването на дадения модел детски обувки, като всички налични към момента на покупката бяха идентични, което говори за серийно производство на модела по този начин, а не за единичен случай! Служителите бяха заети със своите си ангажименти и гледаха да се отърват от "навлек" като мен възможно най-бързо. Беше поискано от мен да дойде и управителят, който първоначално заяви, че също е много зает, но все пак дойде и отново побърза да ме "отсвири" с думите "Нали колегите са ви казали вече, че няма да приемат рекламация". Беше ми обяснено с всевъзможни доводи, че дефектът се е появил вследствие на носене и вече са минали шест месеца. Но обувките са купени на 22.09.22г. , а аз предявявам рекламация преди изтичането на тези специфични шест месеца, упоменати и в гаранционните условия. "В случай, че претенцията за рекламация се направи до 6 месеца след закупуване на продукта, е задължение на "Декатлон" да докаже наличието или липсата на дефект." Щетата била външна, като така и не дефинираха какво имат предвид. Демонстрациите от клиповете бяха показани на управителя на живо и отговорът му беше "Господине, това не е естествена кожа и затова така се рони и съответно това е нормално и не се покрива от гаранцията, която е само за разлепяне! Кое в случая е нормално? Да се разпадат обувките на детето или това, че на етикета и сайта е упоменато, че въпросните детски обувки са от естествена кожа! Ако детските обувки не са от естествена кожа, това автоматично означава, че въвеждат в заблуждение клиентите, които купуват тази стока! С изключително спокойствие заявиха, че ще ми издадат протокол, който да отнеса към КЗП и да купя други обувки, защото това било нормално. В същият този момент техен колега направи рекламация на маратонки, които бяха увити в тъмна найлонова чанта и с бегъл поглед служителката му върна парите за покупката. Това може да се види на записите от видеокамерите, а часът е 16:40 ч. на 21.03.23. Като редовен клиент на магазина реакцията на тези служители беше крайно неетична и по никакъв начин не показаха, че искат да ме задържат като клиент! Не бих продължил да посещавам "Декатлон", след като отношението е такова, а и съответната стока не отговаря на качество и изисквания. Като заключение искам да заявя, че не съм искал да ми бъде възстановена сумата за покупката, както е отразено в протокола, а съответните детски обувки да бъдат заменени със същите налични в магазина! Отговорът на тръгване беше, цитирам, "Те от КЗП ще дойдат задължително и ние ще им обясним". |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 24.03.2023 г.
0
на 24.03.2023 г.
0
на 23.03.2023 г.
+1
на 22.03.2023 г.
0
на 22.03.2023 г.
-1
на 22.03.2023 г.
+2
на 22.03.2023 г.
+3
на 22.03.2023 г.
+5
на 22.03.2023 г.
+3
на 22.03.2023 г.
+2
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Абонамент
Анкета