ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Георги Стаменов каза за новата сграда на ОУ "Княз Александър I" | ||||||
| ||||||
Учениците от основното училище съвместяват една сграда с възпитаниците на Хуманитарната гимназия и са принудени да учат на две смени. Имаше идея в двора да се построи нова сграда за ОУ "Княз Александър I", но неотдавна беше обявено, че това няма да се случи. "Ако се прави ново училище, чисто управленско решение е къде да бъде ситуирано, как да бъде финансирано, какъв проект ще се направи. Трябва да се направи всичко възможно да се подсигури материална база, да се разделят училищата, които са в една сграда, за да може всичи ученици да минат на едносменен режим. Това би довело до по-високо качество на нивото на образование и комфорт в учебния процес" - коментира Стаменов. Личното му мнение е, че в терена на Хуманитарната гимназия има възможност спокойно да се изгради нов корпус, но в крайна сметка решението ще бъде взето от Община Пловдив. |
Още по темата: | общо новини по темата: 55 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/10 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 31.12.2023 г.
0
на 31.12.2023 г.
+1
на 31.12.2023 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Синоптик: До минус 19 градуса този уикенд, ще натрупа сняг
13:04 / 21.11.2024
Предупредиха лошо собственика на лъскав черен "Мерцедес" в Пловдив
14:24 / 20.11.2024
Елитът на България се събра в НДК, Марта Вачкова с нов кавалер
08:35 / 21.11.2024
Жената, заснела трагедията: Виждаше се оголеният череп на Гунди
10:58 / 21.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5409) | 59% | |
Не (2943) | 32% | |
Не мога да преценя (875) | 9% |