Международен панаир Пловдив започва да излъчва собствена телевизионна програма, за да популяризира дейността на изложителите, участващи в неговите прояви. Тази услуга се предлага за първи път в панаирната индустрия в България. Осъществяването на проекта стана възможно, след като днес Международен панаир Пловдив купи телевизия "Евроком България".
Идеята за новата телевизия предвижда тя да бъде новинарска и с икономическа насоченост, да представя развитието на българския бизнес. В информационните емисии и публицистичните предавания ще намерят място най-добрите експерти от различни браншове, за да предложат на зрителите прагматични съвети и анализи. Така аудиторията ще е в крак с полезните новости и актуални прогнози. Телевизията ще излъчва и реклама на фирми изложители при изгодни за тях условия.
Международен панаир Пловдив е предприятие, което прави реклама на своите клиенти, затова решихме да разширим тази услуга чрез създаването на собствена телевизия, в която те да имат повече шансове за изява, обясни
Георги Гергов, изпълнителен директор на дружеството.
Според него това ще повиши ефекта от участието на фирмите в различните панаири и изложби. Всяка година в тях се включват над 8000 компании от 60 държави.