В сградата на администрацията на "Централен" вече функционира гласов портал, съобщи кметът на района
Райна Петрова. Той е внедрен по проект "Общинските администрации - достъпни, прозрачни и компетентни", финансиран от Оперативна програма "Административен капацитет", съфинансирана от Европейския съюз, чрез Европейския социален фонд. По този проект район "Централен" е партньор на бенефициента на проекта район "Владислав Варненчик" - община Варна.
Call центърът представлява автоматично телефонно обслужване и неговата основна цел е да предоставя информация за работата на администрацията на района, да улесни обслужването на гражданите и да пести време. Гласовият портал е с номера 658 240 и 032/658 240. След установяване на връзка, потребителят на услугата трябва да избере определен бутон, за да си осигури достъп до интересуващата го информация.
Всеки бутон представлява достъп до определена информация:
1. Жалби и сигнали;
2. Информация за работното време и приемните дни на служителите в район "Централен";
3. Информация за административните услуги, извършвани от дирекция "Информационно обслужване";
4. Информация за телефонните номера на ръководството на район "Централен".
5. Информация за важните телефонни постове в район "Централен".
Чрез въведения гласов портал администрацията се надява да бъде максимално полезна в обслужването на гражданите, както и се стреми да бъде максимално прозрачна и да работи ефективно.