ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Гласов портал функционира в сградата на кметството в "Централен" | ||||||
| ||||||
Call центърът представлява автоматично телефонно обслужване и неговата основна цел е да предоставя информация за работата на администрацията на района, да улесни обслужването на гражданите и да пести време. Гласовият портал е с номера 658 240 и 032/658 240. След установяване на връзка, потребителят на услугата трябва да избере определен бутон, за да си осигури достъп до интересуващата го информация. Всеки бутон представлява достъп до определена информация: 1. Жалби и сигнали; 2. Информация за работното време и приемните дни на служителите в район "Централен"; 3. Информация за административните услуги, извършвани от дирекция "Информационно обслужване"; 4. Информация за телефонните номера на ръководството на район "Централен". 5. Информация за важните телефонни постове в район "Централен". Чрез въведения гласов портал администрацията се надява да бъде максимално полезна в обслужването на гражданите, както и се стреми да бъде максимално прозрачна и да работи ефективно.
|
Още по темата: | общо новини по темата: 6 | ||||||||||||
|
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Ралица Паскалева: Предател си!
21:59 / 25.11.2024
Обявиха 1000 долара награда за намирането й!
08:27 / 25.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Земетресение в България
11:06 / 26.11.2024
Николай Славеев: 19 прекрасни години заедно!
14:32 / 26.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета