До края на месец февруари всеки може да гласува за един от трите предложени обекта в 12-те града, участници в кампанията "Място в сърцето". Обектът, събрал най-много гласове, ще се включи в набирането на средства за реновиране чрез даряване.
Plovdiv24.bg е медиен партньор на събитието.
Капанията стартира на 1 октомври 2013 г. и се реализра на няколко етапа. Първоначално жителите предлагаха места, който определят като сборна точка на културния и социалния живот, напомнящи исторически събития важни за самочувствието на общността.
След това ФРГИ и жури - представители на обществените фондации по места, местната власт и специалисти избира три от предложенията, за които стартира гласуване.
На следващ етап проектът събрал най-много гласове се включва в набирането на средства чрез даряване. Инициативата приключва ноември 2014 г. и цели реставрирането и ремонтирането на символните места в различните български градове.
Националната кампания "Място в сърцето" се провежда за пръв път у нас и разчита единствено на гражданската инициативност. Тя се реализира от Фондация "Работилница за граждански инициативи", с което изпълнява мисията си да насърчава различни общности да поемат отговорност и да работят активно за социалното развитие.