Към щанда на Пловдив, който предлагаше рекламни материали за богатото културно наследство и културния календар на града, както и различни рекламни сувенири, свързани с нематериалното наследство, бе проявен изключителен интерес от голям брой посетители и организатори на форума.
По време на изложението бяха проведени редица срещи с представители на рекламни, издателски, туристически и други организации от световен мащаб с цел промотирането на Пловдив като туристическа дестинация.
Някои от най-изявените от тях са: Tourism Review Digital Network - предлагащи решения за маркетингова комуникация (IMCS), статии, прессъобщения, промотиране на видеоматериали и социален маркетинг на повече от 9 езика и др. LonelyPlanet - най-големият издател на туристически гидове и собственик BBC Worldwide. TripAdvisor - относно реклама на сайта им, който е на 29 езика. Потребителите го използват за информация и за коментари и мнения, свързани с пътешествия. Представител на European Tour Operators Association (ETOA) - организацията в която партньори са множество туроператори. С представител на Journeys Magazine / Pedigree Media Int'l Ltd и други.
Също така се състояха и редици други срещи с представители на Туроператорски фирми, журналисти и представители на различни асоциации.