Сделката е приключила на 1,5 млн. лева. Ангелов запазва името на фирмата и ударно обновява автопарка й. Освен линиите той придобива и гараж от 11 декара в "Тракия", който също се обновява.
Автобусите на "Меритранс" бяха от най-старите в Пловдив и неведнъж аварираха. Повечето от тях са над 20-годишни, а другите са произведени през 2008 г.
Ангелов е започнал тоталната им подмяна. От тази седмица по трите маршрута тръгват 13 чисто нови возила с най-висок екологичен клас двигатели Евро 6. Те са оборудвани с климатици и са 55-местни.
"Поръчани са още 10, чиято доставка се чака през септември. Общата инвестиция е 2 млн. евро", заяви Ангелов, който минава за един от големите международни превозвачи.
Той вече подгрява за големия конкурс, който общината подготвя за 13 линии. Босът взе наскоро 4 линии в Пловдив за 10 години - щ 9, 11, 25 и 26. За тях игра чрез консорциум с превозвача Димитър Чолаков и Татяна Златанова, дъщеря на Мария Златанова, чиято фирма Ангелов купи.
В момента той разполага със общо 7 амтобусни линии. За по-малко от 4 г. собственикът на 500 тира успя масирано да влезе в градския транспорт на Пловдив.
"Готвим се за новия конкурс и чакаме общината да го обяви", заяви той.
На него обезателно ще се явят Димитър Чолаков с фирмата си "Автотранс", както и другият голям превозвач Веселин Дошков, управител на "Хеброс бус".
Те също обновяват автопарковете си. Очаква се битката да е жестока, тъй като месечната печалба от една линия се изчислява средно на 30 000 лева.
Според зам.-кмета Златин Велев условието е автобусите да бъдат с двигатели минимум Евро 5.