"Информационният меморандум, предложен на купувача - фирма "Транс сити", не отговаря на изискванията на наредбата за задължителната информация, каза пред ПТруд доц. д-р Димитър Сестримски, сочен за един от доайените лицензирани оценители на транспортни дружества. "48 автобуса липсват в описите на официалния меморандум при приватизацията", посочи експертът.
"От останалите превозни средства 92 броя не са били изобщо в движение -спрени са, не са ремонтирани с години, буквално са захвърлени.
2.5 км от тролейбусната мрежа липсва, а 32 км от нея се нуждае от неотложен ремонт. Срещу това в договора е поставено абсурдното и нереално искане за вкарване на 60 нови тролейбуса от купувача, добавя доц. Сестримски. Не отговаряли на реалността и данните за състоянието на сградите.