ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Гражданин недоволен, че не може да се оплаква, кмет му отговори | ||||||
| ||||||
В оплакване до редакцията на Plovdiv24.bg мъжът, пишещ - по думите му, от свое име, но и от името на много други, споделя следното: "При подадени неколкократни сигнали в период на вече близо 2 месеца спряхме да получаваме какъвто и да било отговор на сигнали. Това напълно противоречи на Хартата на клиента на район Западен ,в която ясно е посочена частта за стандартите на административно обслужване. Още нещо - на сайта на районната община, ясно е посочена електронна поща - zapaden@plovdiv.bg. Е, питаме ние, след като те самите не спазват собствените си разпоредби и харта, то как ние работещите граждани да подаваме сигналите си, които освен това не биват завеждани надлежно с вх/изх номер както е по закон, за да може всеки да проследи в срок ли му е отговорено и как му е отговорено. Питаме - отново ли трябва да се редим по гишета като едно време", пита той и иска официален отговор от администрацията. Наш репортер се свърза лично с кмета на "Западен". Димитър Колев поясни за читателите ни и успокои жителите на района, че мейлът на администрацията му работи, има работеща форма за запитвания, сигналите се регистрират надлежно, но ако въпросният гражданин не успява да се справи, то той може да се свържи и по телефон. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 25.02.2018 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив? | ||
Да (5581) | 59% | |
Не (3056) | 32% | |
Не мога да преценя (899) | 9% |