Ще им бъде поискано и мнението за персонала, който обслужва съответната линия, - дали са любезни, вежливи, отзивчиви, дали са внимателни към възрастните хора, майките с деца и хората в неравностойно положение.
Анкетата е анонимна и хората не бива да се притесняват да бъдат максимално откровени. Целта е да оптимизираме качеството на услугата си и те да бъдат максимално удовлетворени от нея, заяви управителят на "Хеброс бус" инж. Веселин Дошков. За да стане градският транспорт привлекателен и да накара хората да слязат от колите си са нужни, според мен, 3 неща - комфорт, качество и бързина на придвижване от точка до точка. Първите две са изцяло наш ангажимент, на транспортните оператори. Обработката на анкетните карти, резултатите и анализът ще бъдат готови до средата на месец юни. За тях, както и за мерките, които ще предприемем за отстраняване на нередностите, ще информираме чрез медиите пловдивската общественост, категоричен е инж. Дошков.