ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Христо Стоичков стана рекламно лице на T Market | ||||||
| ||||||
“За нас е не само удоволствие, но и истинска чест, Христо Стоичков да бъде част от T Market. Изключително щастливи сме, че той се съгласи да стане рекламно лице на нашите магазини и заедно с него ще осъществим всички планирани кампании. Предстоят много изненади за нашите клиенти, които ще бъдат още по-интересни, заради това, че ще бъдат представяни от този уникален и харизматичен човек, с невероятни качества и блестяща кариера. Неслучайно той беше нашият пръв и единствен избор за лице на T Market. Смятам, че присъствието му винаги е гаранция за успех" коментира Петър Павлов, генерален директор на “Максима България". Миналата зима веригата магазини T Market стартира кампанията си “Избери България", която има за цел да подкрепи българските производители и фермери в кризата след пандемията. “Наше си е" беше основното послание на кампанията. Все още активна, тя има за цел да отбелязва мястото на българските продукти по стелажите на веригата. “Ценя и обичам българското, защото от нашето по-хубаво не съм срещал по света. Да, има различни и интересни места, хора и храни, но в България ми е най-хубаво и вкусно. Не мога да съм постоянно в страната ни, защото работата ми налага да съм далеч от родината, но винаги когато съм тук искам да хапна любимите си храни. Харесвам концепцията на T Market, в която българското е на фокус. Там има сготвени вкусно български ястия и винаги може да намеря всичко, което ми трябва, на добро качество и супер цена. Светът е в криза и трябва да сме по-практични. T Market доказаха през последните 15 години, че наистина са практичният избор на българите. Затова ги харесвам и затова се съгласих да работя с тях" коментира Христо Стоичков В последната година веригата заложи на развитие на кулинарията в магазините си, които вече са 86 на брой в 42 града в България. Веригата разполага със собствен цех, в който се готви всеки ден, при изключителни мерки за сигурност и с най-добрата техника за транспортиране и съхраняване на храна. В последната година T Market разнообрази и подобри рецептите на традиционните български ястия, които предлага в мрежата си от магазини. Христо Стоичков е опитал всички гозби от топлите витрини на T Market, а носталгията по българското и качеството на вкуса на готвените ястия в магазините им, са го спечелили не само като лице на веригата, но и като редовен клиент. Освен, че ще бъде лице на веригата, Стоичков ще предостави във всички магазини T Market в страната свои продукти, както и новата си марка за спортни дрехи. Легендата на българския футбол и кавалер на Златната топка Христо Стоичков ще бъде лице и на онлайн магазините на веригата в София и Пловдив. Напомняме ви, че T Market изпревари всички и първи от веригите магазини за продажба на дребно, пусна онлайн магазин в София, а отскоро услугата вече е активна и в Пловдив. На tmarketonline.bg софиянци и пловдивчани ще се радват на свежото присъствие на Камата, докато избират от голямото разнообразие на стоки и постоянните промоции в сайта, плюс безплатната доставка, която е на път да превърне веригата в лидер на онлайн супермаркетите. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:ВсичкиМоите | На приятели |
на 19.10.2020 г.
0
на 19.10.2020 г.
+1
на 19.10.2020 г.
+4
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета