Надявам се да публикувате това писмо, защото хубавите неща трябва да се поощряват. Така пловдивчанка започва писмото си, изпратено до
Plovdiv24.bg. Даваме й думата сега:
Много често сте публикували основателни сигнали и жалби на гражданите, сигнализиращи недобрата работа на общинските служители. Затова, когато имаме обратния пример, трябва също да бъде огласен. Като домоуправител на вход на ул. "Юндола" пред мен бяха поставени няколко проблема, решаването на които беше в правомощията на районния кмет. Първо написах писмо до кмета г-н Димитър Колев за окастряне на липа, която при буря чупеше прозорците. В рамките на месец и половина г-н Колев изпрати специалисти от отдел "Екология", издаде заповед до ОП “Градини и паркове" и липата беше отрязана.Вторият сигнал беше за съществуваща голяма дупка точно на входа на паркинга пред блока, която пукаше гуми и чупеше колите. Третият проблем, за който сигнализирах кмета, беше изграждането на джоб за контейнерите за боклук. Те бяха поставени върху пътната настилка на Т-образно кръстовище и закриваха видимостта и от двете страни. И на тези сигнали получавах веднага отговор от кмета, че за новата 2022 г. /писмата са писани миналата година есента/ ще бъдат предвидени средства. Искам да подчертая, че и трите сигнала до кмета бяха изпратени чрез електронната поща на кметството и по същия начин получавах отговорите, т.е. не беше необходимо да отивам лично до кметството. През април тази година поисках среща с г-н Колев и веднага бях приета, на която среща получих уверение, че проблемите, поставени от мен, са предвидени и ще бъдат решени в най-скоро време. Към днешна дата дупките пред паркинга са запълнени /не само едната, за която бях сигнализирала/ и е изграден джоб за контейнерите.
Три проблема, решени във възможно най-краткия срок, поставени от дома “по пантофи", без разкарване, без чиновническо мотане. Заслужава да се знае, за да се подражава. Желая на г-н Колев много здраве и все така да решава проблемите на жителите на район “Западен".С уважение: Мария Петкова - домоуправител