ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
И "Мосю Бриколаж" се сдоби с конкуренция у нас | ||||||
| ||||||
Първият магазин от веригата ще отвори врати в София на 17 септември. За откриването на хипермаркета от типа "Направи си сам" в София пристига и генералният директор на немската компания Михаел Трап. Почти завършеният магазин вече може да се види на бул. "Цариградско шосе" в столицата. Стратегията на "Практикер" е да не влага средства в изграждане на сградите, в които се помещават хипермаркетите. Закупуването на терени и строителството на обектите става от външни инвеститори, след което "Практикер" наема имота. В този смисъл инвеститор на първия у нас "Практикер" хипермаркет, е Българо-американският инвестиционен фонд. "Практикер" е част от "Метро Груп" и има 350 хипермаркета в 8 държави в Европа. България ще бъде деветата. Предвидено е между 60 и 80% от стоките, които ще се предлагат, да са произведени от местни фирми. От компанията не само ще продават стоките, но и ще предлагат услуги по доставка и монтаж. Така веригата ще конкурира директно "Мосю Бриколаж" в предлагането на стоки и материали за дома. Наскоро френската търговска група закупи акции от "Доверие Брико", която досега държеше магазините у нас. До 2006 г. ще бъдат направени 6 нови магазина "Мосю Бриколаж", обявиха неотдавна собствениците. Част от парите ще дойдат от заем в размер на 11 млн. евро, договорен със SG Експресбанк. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Студен душ за клиентите на "УниКредит Булбанк"
22:07 / 18.11.2024
Гаджето на Беба, Велин проговори
15:32 / 18.11.2024
Познахте ли главната героиня от "Гунди – Легенда за любовта"
19:44 / 18.11.2024
Продават заведение в Пловдив
19:47 / 18.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета