Във връзка с това EVN България Топлофикация съветва своите клиенти да потърсят от домоуправителите или упълномощените лица индивидуалните си справки за консумирана топлинна енергия за отоплителния период 2013/2014 г.
След получаването на индивидуалните справки всеки клиент разполага с едномесечен срок, в който може да подаде възражение до обслужващата го фирма за дялово разпределение. Контактите на съответната фирма за дялово разпределение могат да се видят във всяка една фактура за топлинна енергия.
В случай, че фирмите за дялово разпределение не получат възражения от клиентите, след изтичане на едномесечния срок данните от тях ще бъдат изпратени в ЕVN България Топлофикация, където ще бъдат изготвени изравнителните фактури във вид на дебитни и/или кредитни известия.
Известията ще бъдат изпратени до всички клиенти на дружеството, което се очаква да стане през месец август.
ЕVN България Топлофикация още веднъж информира, че за извършване на отчет на уредите в имотите и определяне на реално консумираната топлинна енергия, фирмите за дялово разпределение определят дата, както и допълнителна такава при положение, че при първата дата клиентът не е осигурил достъп до имота.
В случай, че и на втората дата не бъде осигурен достъп, съветваме клиентите да потърсят фирмата за дялово разпределение за евентуално договаряне на трета дата за отчет.
Напомняме, че съгласно Наредбата за топлоснабдяване, при невъзможност да бъде извършен отчет на даден имот или бъде отказан достъп до уредите за дялово разпределение, топлинният счетоводител начислява пълна мощност на потребление на топлинна енергия за дадения имот. Ако отчетът е месечен, тази калкулация е за последния месец, а ако е в сгради със сезонен отчет - за целия отоплителен сезон.
През отоплителен сезон 2013/2014 г. EVN България Топлофикация продължи кампанията за насърчаване лоялността на своите клиенти в Пловдив. Първата част на кампанията е насочена към индивидуални клиенти, които ползват услугата централно отопление и заплащат редовно своите месечни фактури за топлинна енергия.
Отчитайки тяхното коректно поведение, дружеството ще раздаде като награда индивидуални ваучери за топлинна енергия. Общата стойност на ваучерите е 7500 лв. - 150 ваучера, всеки от тях на стойност 50 лв.
Втората част на кампанията е под надслов "Направете сградата си по-уютна с наша помощ". Тя е насочена към клиенти, живеещи в многофамилни сгради етажна собственост с над 14 домакинства в тях.
Необходимо е над 70% от домакинствата в сградата да ползват услугата централно топлоснабдяване. Всички клиенти, които живеят в сгради, отговарящи на посочените критерии, участват автоматично в класацията за награда и не е необходимо да подават заявление за участие.