ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Искаме запазване на Бетонния мост, но и пробив под Гарата! | ||||||
| ||||||
Това стана на пресконференция след работната срещата, която областният управител и експертите от Областна администрация – арх. Маринов и инж. Данчо Желев имаха с представители на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) и главния архитект на Пловдив – Димитър Ахрянов. Темата на пресконференцията беше обявената от НКЖИ процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Модернизация на железен път, контактна мрежа и системи за сигнализация и телекомуникации в гара Пловдив и изграждане на комуникационно-транспортен пробив под ЖП гара Пловдив“ и запазване надземната пътна връзка. Областният управител заяви, че е изключително важно да се реализира и проектът за модернизацията на железопътната мрежа, както и да се запази изключително важната пътна артерия. Към момента от НКЖИ провеждат обществена поръчка за идеен проект, в който е заложено демонтаж или премахване на Бетонен мост, което трябва да се случи след изграждането на пробива под гарата. Областният управител заяви, че е задължително да бъде приет ясен ангажимент за запазване на пътна връзка "Бетонен мост“, заедно с реконструкция и разширение. Искането на специалистите от Областна администрация и Община Пловдив, както и от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, е да се осъществи проектиране за реконструкция и разширение на пътната връзка "Бетонен мост“, което да върви успоредно с проекта за модернизация на железен път, контактна мрежа и системи за сигнализация и телекомуникации в гара Пловдив и изграждане на комуникационно-транспортен пробив под ЖП гара Пловдив. Каназирева заяви, че е в обществен интерес пробивът под Централна гара да бъде реализиран и въведен в експлоатация със запазване на всички комуникации, връзки и колектор за сметка на НКЖИ и средствата, отпуснати по проекта, а община Пловдив да няма ангажимент с финансирането на тези допълнителни дейности. Необходима е и промяна на ПУП по отношение на пътна връзка "Бетонен мост“, който в момента е предвиден за разрушаване. Арх. Маринов предложи, пробивът под ЖП гара Пловдив да стане по така наречения "закрит способ“, което е изключително важно за недопускане парализирането на комуникациите в част от града. Главният архитект на града заяви, че екипът на Община Пловдив и Областна администрация – Пловдив отново ще разгледа документацията на проекта и ПУП, за да намерят най-доброто решение за града. Областният управител призова към добро взаимодействие между общинските, държавните институции и НКЖИ, за да не се губи повече ценно време и да се гарантира запазването на пътната връзка, както и интересите на Община Пловдив във връзка с изграждането на пробива под ЖП гара Пловдив. Предстоят срещи и разговори с представители на НКЖИ, на които да бъдат обсъдени предложенията на експертите и областния управител. |
Още по темата: | общо новини по темата: 343 | ||||||||||||
| |||||||||||||
предишна страница [ 1/58 ] следващата страница |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
на 20.11.2019 г.
0
на 20.11.2019 г.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
Ново нападение в столичен мол
19:56 / 24.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета