ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Искаме запазване на Бетонния мост, но и пробив под Гарата!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 08:50 / 20.11.2019Коментари (16)5377
© Plovdiv24.bg
Бетонният мост да бъде запазен, като едновременно с това се осъществи и пробивът под Централна жп гара в Пловдив - около това се обединиха специалисти на вчерашната среща, на която бе обсъден мащабният проект, предаде репортер на Plovdiv24.bg. Областният управител Дани Каназирева заяви, че трябва да се защити по безспорен начин запазването на пътна връзка, която свързва район "Централен“ и район "Южен“, така неречения Бетонен мост.

Това стана на пресконференция след работната срещата, която областният управител и експертите от Областна администрация – арх. Маринов и инж. Данчо Желев имаха с представители на Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране (КИИП) и главния архитект на Пловдив – Димитър Ахрянов.

Темата на пресконференцията беше обявената от НКЖИ процедура за възлагане на обществена поръчка с предмет "Модернизация на железен път, контактна мрежа и системи за сигнализация и телекомуникации в гара Пловдив и изграждане на комуникационно-транспортен пробив под ЖП гара Пловдив“ и запазване надземната пътна връзка.

Областният управител заяви, че е изключително важно да се реализира и проектът за модернизацията на железопътната мрежа, както и да се запази изключително важната пътна артерия.

Към момента от НКЖИ провеждат обществена поръчка за идеен проект, в който е заложено демонтаж или премахване на Бетонен мост, което трябва да се случи след изграждането на пробива под гарата.

Областният управител заяви, че е задължително да бъде приет ясен ангажимент за запазване на пътна връзка "Бетонен мост“, заедно с реконструкция и разширение. Искането на специалистите от Областна администрация и Община Пловдив, както и от Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране, е да се осъществи проектиране за реконструкция и разширение на пътната връзка "Бетонен мост“, което да върви успоредно с проекта за модернизация на железен път, контактна мрежа и системи за сигнализация и телекомуникации в гара Пловдив и изграждане на комуникационно-транспортен пробив под ЖП гара Пловдив.

Каназирева заяви, че е в обществен интерес пробивът под Централна гара да бъде реализиран и въведен в експлоатация със запазване на всички комуникации, връзки и колектор за сметка на НКЖИ и средствата, отпуснати по проекта, а община Пловдив да няма ангажимент с финансирането на тези допълнителни дейности. Необходима е и промяна на ПУП по отношение на пътна връзка "Бетонен мост“, който в момента е предвиден за разрушаване.

Арх. Маринов предложи, пробивът под ЖП гара Пловдив да стане по така наречения "закрит способ“, което е изключително важно за недопускане парализирането на комуникациите в част от града.

Главният архитект на града заяви, че екипът на Община Пловдив и Областна администрация – Пловдив отново ще разгледа документацията на проекта и ПУП, за да намерят най-доброто решение за града.

Областният управител призова към добро взаимодействие между общинските, държавните институции и НКЖИ, за да не се губи повече ценно време и да се гарантира запазването на пътната връзка, както и интересите на Община Пловдив във връзка с изграждането на пробива под ЖП гара Пловдив. Предстоят срещи и разговори с представители на НКЖИ, на които да бъдат обсъдени предложенията на експертите и областния управител.


Още по темата: общо новини по темата: 343
22.11.2024 »
12.11.2024 »
08.11.2024 »
04.11.2024 »
03.11.2024 »
27.10.2024 »
предишна страница [ 1/58 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
0
 
 
Проекта за пробив под гарата е на НКЖИ ,а бетонния мост е на Общината. Ако някой си мисли,че НКЖИ-то го вълнува Бетонния мост да го обясни на пловдивчани ,че за реконструкцията МУ или направата на нов(което е по вероятно при изискванията днес) ще се наложи да се плаща от Общината. А пробива под гарата ще го плаща НКЖИ,чрез европроекта Ж.П,възел Пловдив, НО с една подробност...подходите и комуникациите от двете страни на пробива,пак са ангажимент на Общината и като отчуждавания и като инфраструктурно планиране в кои улици ще се вливат.
0
 
 
Този велик пробив под гарата само си го слагат в устата и нищо не се прави. Проект, отчуждаване, пари, изпълнител, строеж - отиват 5-7 години. 2030 да ни е честит.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Ботев в Лига Европа, сезон 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Хандбал - подготовка и състезания
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: