ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Искат увеличение на цените на картите за градския транспорт
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:29 / 05.09.2010Коментари (27)7534
© Plovdiv24.bg
В нов колапс изпада масовият градски транспорт в Пловдив. Причината е, че общината е орязала с близо 400 хиляди лева субсидиите на превозвачите. Tранспортните фирми готвят искане картите за преференциално пътуване в автобусите да поскъпнат.

В момента ученици, пенсионери и студенти се возят в масовия градски транспорт срещу карта, която струва 10 лева на месец за всички линии.

За целта община Пловдив дава 6,5 милиона лева компенсация на превозвачите. Сега обаче от градската управа орязват субсидиите средно с по 100 хиляди лева на фирма. От там изпратили до компаниите писмо, в което обясняват, че парите не достигат, "след като правителството ни оряза бюджета с 20%".

"Тази мярка на общината сериозно ни затруднява и ние нямаме друг избор, освен да поискаме парите да се компенсират от хората, които ползват преференциите", заяви Веселин Дошков, собственик на "Хеброс бус".

Според шефовете на транспортни фирми в Пловдив, кризата е ударила джоба на българина и той все повече ходи пеша, вместо да ползва автобус.

Друг проблем е поскъпването на горивата. От тази седмица те плащат над 2 лева за литър гориво, а не както досега 1,67 лв.

По тази причина шефовете на транспортните фирми искат цените на картите за преференциално пътуване да се увеличат с около 50%.

"Принудени сме да поискаме поскъпване на картите, защото финансовите ни резерви са изчерпани и никой не ни пита с какво слагаме гориво, как плащаме заплатите на работниците и по какъв начин подобряваме условията за пътуван", коментира още Веселин Дошков.

Превозвачите коментират, че ако кметът не се съгласи с увеличението, ще бъдат изправени пред фалит и ще трябва да спрат автобусите от движение.

Добрата новина е, че цената на билетчето за градския транспорт няма да се повишава и то ще остане 1 лев.

Източник: Dnes.bg



Още по темата: общо новини по темата: 85
12.03.2011 »
11.03.2011 »
24.02.2011 »
24.11.2010 »
27.10.2010 »
26.10.2010 »
предишна страница [ 1/15 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на малкия пешеходец
премахни филтъра

0
 
 
С цялото си уважение към господина искам да му отговоря,че почти веднъж на ден се случва да видя пътник,който тича къмавтобуса на спирката ,след като се качи показва инвалидна карта.Инвалидна карта за хора с проблеми с предвижването,но хора работещи получаващи доходи по-високи от тези на кондукторитеи плюс инвалидна пенсия-аз лично не съм съгласен.
+6
 
 
Алооо, превозвачите! Я отидете и се разкарайте до София да видите как седят нещата там или не ви е изгодно да направите същото? Там с карта от 4 лева може да обикаляш цял ден, а тук по левче на билет и не съществува единна платена абонаментна карта за целия селски транспорт. В София също много фирми обслужват градския транспорт, но единна е структората и гражданите на София печелят от това, но нали ние тук сме дълбокия прованс и група червени бизнисмени се гаврят с нас. Всички жълти автобуси на градския транспорт миришат на ПИКНЯ и като попитах кондукторката ми каза, че не е верно! Искам някой да ми отговори и да каже, ние по-прости ли сме от шопите или сме втора ръка хора и група пловдивски бизнесмени, който са си разпределили бизнес територията ни взимат парите, който ги ни ги дават като заплати и хонорари?
+5
 
 
Ха! То като ми направят за 1 месец картата 20лв (защото надали ще се задоволят само с 15), по-добре да се комбинираме приятели от един район и да използваме кола. По-евтино ще ни излезе, че и по-удобно. Аман от спекулации....Правителството реже пари...в крайна сметка орязването на бюджетите пряко рефлектира върху и без това вече обеднелия народ... После защо младите бягат, защо не се раждат деца...
СВЕЩЕНОТО ЧЕРНО-БЯЛО РАЙЕ СЕ НАДЯВА НЕ НА ТЯЛОТО, А НА ДУШАТА! И ТО НЕ СЕ ПРОДАВА И НЕ СЕ ПОДАРЯВА: ЗА НЕГО СЕ ВОЮВА, ЗА ДА ГО ЗАСЛУЖИШ ПРЕД ТЕЗИ ФЕНОВЕ, КОИТО НАЙ-ДОБРЕ ЗНАЯТ ЦЕНАТА МУ!
на 05.09.2010 г.
+4
 
 
10лв. е нормално , но повече не е ! В София студентска карта за всички линии ( автобуси , тролей , трамвай и метро ) струва 21,50 лв. , за една линия 5 лв. , за две 9лв .
+6
 
 
Ами и нашите финансови резерви са вече изчерпани и даже никакви ги няма. Така,че превозвачите да престанат да изнудват хората и да започнат да крадат по-малко,тогава и сметките им ще излизат. Интересно ,всяка есен започва проблема с картите за градския транспорт. Само чакат да започне новата учебна година и пак старата песен на нов глас.,ако мине номера. А всеизвестен е факта,че шофьорите с месеци не могат да си получат заплатите.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Ботев в Лига Европа, сезон 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
Хандбал - подготовка и състезания
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: