В момента например проектираме нов мост, който ще дублира железния такъв и който ще се намира от западната страна на бул. "Копривщица". Съоръжението ще свързва булевард "България" и булевард "Копривщица". Той ще даде възможност на всички, влизащи в Пловдив от магистралата, както и на хората от "Северен" безконфликтно да преминат в "Западен" и оттам чрез "Модър-Царевец" да преминат и в "Южен". Така ще има възможност дори през бул. "Копривщица" и "Коматевския възел" да стигнат до "Южен". Това е едната мярка, която предприемаме, за да "компенсираме" тези прелези. Така трафикът от "Северен" много лесно ще стигне до "Западен".
Когато стане бул. "Северен", чрез моста на Адата и бул. "Източен" ще можем да направим един вътрешен ринг на движение, който също чрез новия мост да спомогне за разтоварването на трафика от "Централен" към "Западен". Естествено реализацията на проекта "Модър-Царевец" ще помогне за отпушването на "Западен" и "Коматевския възел". Именно това са реалните алтернативи, а не повдигането на прелезите. При всички случаи обаче ще се опитаме да минимализираме времето за престой на автомобилите по въпросните прелези", детайлно обясни Тотев.
Какво още каза кметът, вижте в приложеното видео.
Цялото интервю на кмета, по повод 1 година от управлението му, можете да гледате само тук:
Час 1 / Част 2
Още по темата (108): | |