ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Изследват удовлетворението на потребителите от услугите на ЕВН
Автор: Екип Plovdiv24.bg 09:53 / 18.08.2009Коментари (0)1041
© Plovdiv24.bg
ЕVN Bulgaria ще реализира проекта "Изследване на клиентската удовлетвореност", съобщиха от компанията. В рамките на този проект през месец август и септември ще се извърши проучване и анализ на удовлетвореността на клиентите относно дейността на дружеството по различни процеси. В него се включва провеждането на около 12 700 лични контакти "лице в лице" и телефонни анкети с клиенти във всички 39 КЕЦ на цялата територия на дружеството в Югоизточна България.

Допитването до клиентите ще се извършва от квалифицирани анкетьори на социологическата компания МБМД. Клиентите ще бъдат анкетирани по специално разработени въпросници с цел измерване на нивото на тяхната удовлетвореност, като цяло и по отделни процеси. Участниците в анкетите ще бъдат избрани на произволен принцип измежду всички клиенти ползвали съответната услуга през последните 12 месеца.

При допитването се подлагат на оценка 15 дейности, извършвани от дружеството, сред които са присъединяване към мрежата, подмяна и проверка на електромер, аварии и планирани изключвания, отчитане на електроенергия, работа в паричен салон, обработка на жалби и др. За пръв път се включват и услуги, засягащи клиентите на ЕВН България Топлофикация ЕАД. Специално внимание ще се обърне на оценката на клиента за нововъведенията в обслужването, както и нагласите за бъдещи инициативи на дружеството.

Проектът дава възможност да се идентифицират силните и слабите страни на обслужването във връзка с различните типове процеси. За по-добра интерпретация на данните за удовлетвореност в рамките на това проучване се осъществява и сравнение с водещи фирми от други браншове, предлагащи масови услуги.

Проектът "Изследване на клиентската удовлетвореност" се проведе за пръв път през 2007 г., когато бяха анкетирани около 8 500 клиенти. Резултатите показаха, че в сравнение с други доставчици на масови услуги ЕVN Bulgaria е много добре позиционирана.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Мачове между Локо и Ботев сезон 2024/2025
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
51-ото Народно събрание
Зима 2024/2025 г.
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: