ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
КЗП безпомощна пред "големите" компании, потърпевши отново гражданите
Автор: Екип Plovdiv24.bg 13:04 / 09.03.2010Коментари (7)13081
В галерията към новината може да видите документите, предоставени ни от нашия читател. Там още на пръв поглед е видно как с много думи не се казва нищо и се избягва поемането на реална отговорност
Системно нарушение на подписания договор от страна на интернет доставчик и отказ на Комисията за защита на потребителите да съдейства за поемане на отговорност за това, доведоха пловдивчанин, редовен читател на Plovdiv24.bg, в редакцията ни. Проблеми с компанията Виваком имат мнозина потребители и това, макар да възмущава, някак си не изненадва мнозина от нас. Обаче липсата на адекватно съдействие от страна на КЗП за изясняване на иначе несложния случай, буди доста голямо недоумение. Още повече, че това е една държавна структура, която се издържа от нашите данъци и е създадена изцяло да защитава нашите права.

Конкретният проблем започнал, когато, 6 месеца след подписване на договора с БТК (преди да стане Виваком), нашият читател се мести да живее на друго място. Веднага пуснал молба за преместване на интернета, като за услугата заплатил таксата от 36 лева. Когато нетът му обаче бил активиран, започнали проблемите. Без претенции за скорост и трафик, интернетът просто изчезвал на кратки интервали от време. На седмица по няколко пъти техници посещавали адреса, но тъй като проблемът оставал, човекът поискал договорът да бъде прекратен на основание точка от общите условия от договора, регламентираща точно такива случаи. След като му отказали, той се обърнал към Комисията за защита на потребителите.

Оттам му казали първо да пусне жалба във Виваком. След като това било направено, но без отговор в законоустановения едномесечен срок, човекът отново отишъл в КЗП, където държанието на служителите било меко казано странно - все едно той не трябва да пуска жалба срещу тази компания. След това му предложили да се яви на помирителна комисия (междувременно 1-годишният договор с Виваком бил изтекъл и с плащане на всички задължения, човекът прекъснал връзката си с тях), на която обаче те нямали законови механизми да осигурят представител от някоя от тези компании "обвързани с армия от адвокати" (думите в кавичките са цитат на юрист от КЗП!).

На практика така и станало. От Виваком не изпратили човек и въпросът приключил със съвет от Комисията нашият читател да ги съди. Запитване до Комисията за регулиране на съобщенията също останало без отклик. Краят на сагата е такъв - човекът си е платил 6 месечни вноски за услуга, която не е ползвал пълноценно, получил е недвусмислени откази за съдействие от страна на държавните комисии и по-нататъшна битка би приличала на борба с вятърни мелници.

В галерията към новината може да видите и нивото на техническа поддръжка на Виваком. Таблото им в блока на потърпевшия едва ли ще издържи и на най-ниската стандартизация. Самото техническо обслужване, без значение дали на място или в разговор по телефона, също може да предизвика доста въпроси за качеството на предоставяната услуга. Едно от интересните изказвания в тази продължителна сага е, че са сменили модема на клиента си дистанционно.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Катя Димитрова
премахни филтъра

0
 
 
А какво бихте казали за нивото на обслужване на ТВ? Някъде прочетох, че трябва да се пали свещ за всеки ден, в който имаш интернет връзка. Поне веднъж месечно връзката се срива и не помагат нито телефонни разговори, нито писма. Последния път ме държаха без интернет 5 дни. Тогава вдигнах щур скандал и о, чудо - техниците дойдоха. Никой не бил ги уведомил за десетките ми обаждания. Голямата повреда, за която ми говореха , се оказа леко изтеглен кабел и беше отстранена за 10 секунди. Вбесена, им написах писмо, на което ми отговориха, че предлагат да ме компенсират с 0,66 лв. Сега търся сериозен доставчик. Моля за мнения. Иначе имам модем за интернета на Глобул и съм доволна.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Футбол - други
Зверство срещу 18-годишно момиче
51-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: