Кампания за 10-те най-значими обекта и събития в Пловдив | ||||||
| ||||||
"Подготовката за кампанията продължи три месеца.Искаме да направим съпричастни пловдивчани. Мотото на кампанията е "Градът без време", обясни зам.-кметът Константин Писков. Обектите ще бъдат от областта на историята, културата и спорта.Пловдивчани ще могат да изразят вота си чрез интернет, по телефона, чрез талони в ежедневниците, или чрез писма до община Пловдив. Обектите ще бъдат представени първо в страницата на община Пловдив в интернет. Гласуването ще протече през целия месец септември. В началото на октомври, след обработка на резултатите, обектите ще бъдат обявени и те ще бъдат ползвани за компетентна и пълна презентация на града ни като туристическа дестинация, както и за развитието им като активни зони в живота на пловдивчани. „Предложенията, с които стартираме, обединяват всички сегменти от развитието на града. Съгражданите ни обичат Пловдив, а неговия уникален и многостранен облик е не само повод за гордост, но и важен елемент от развитието, върху който трябва да се работи”, допълни по този повод зам.-кметът Писков. |
Все още няма коментари към статията. Бъди първият, който ще напише коментар!