Пловдив напът да остане без автобусите на „Градски транспорт“, тъй като кредитори от всички страни притискат Батаклиев за над 8 млн. лв. и искат запор върху компенсациите от общината
Балонът "Батаклиев" се спука - превозвачът има близо 8 млн. лв. дългове към държавата и различни кредитори и всички имоти на "Градски транспорт" са описани от съдия-изпълнители. Той не може да покрива разходите си и Пловдив е изправен пред реалната опасност да остане без тролейбусите и автобусите на "Градски транспорт". За това алармира Дани Каназирева, член на Надзорния съвет на ПОАП. Тя съобщи и че частни съдебни изпълнители заливат общината с искания да наложи запор върху компенсациите, които бюджетът на Пловдив плаща на фирмата. По данни на администрацията става дума за около 150 хил. лв. на месец, които са от малкото свежи пари, с които Батаклиев оперира. "Запорират ли се и компенсациите, спирането на автобусите е въпрос на дни", заяви Каназирева. Проблемът е бил обсъждан на заседание на надзора миналия четвъртък и на бюрото на кмета има доклад по случая. Реакция от негова страна обаче няма.
Към момента на приватизацията на "Градски транспорт" Батаклиев е получил 88 хил. кв. м общинска земя и около 20 хил. кв. в застроена площ на сгради в капитала на дружеството. Сега върху всичко това има възбрана и загубите на общината от цялата сделка за "Градски транспорт" вероятно са между 20 и 30 млн. лв. "Ще възложа експертиза, за да е ясно колко точно е загубил Пловдив от цялата сага, въпреки че от години предупреждавам, че дружеството се източва като по учебник. Давала съм и редица решения, но Славчо Атанасов винаги е пазил Батаклиев, който е съветник от коалиционния партньор БСП", заяви Каназирева. Според нея става дума за престъпление в особено големи размери и целият кметски екип трябва да подаде оставка заради политическия чадър, разпънат над Батаклиев. "Не може вечно да се говори, че няма пари за дупки и детски градини, а с лека ръка да се допускат загуби за милиони", каза още Каназирева. Тя смята, че трябва да се намери начин договорът за линиите, обслужвани от "Градски транспорт", да бъде прекратен.
Славчо Атанасов ще разреши един сериозен голям проблем с пейките в града. Сега ми стана ясно защо му вълнуват пейките в града, отговорът че като чакат горките пенсионери за автобуси "където скоро ще ги няма" да има къде да седнат. Това му е било проблема , а за другото не му мислете.....от това по-зле няма на къде.
За хората "бизнесмена" Батаклиев стана ясен още първата година от както заграби градски транспорт.Въпроса,е защо досега не се намери негова алтернатива и да не се стига до това състояние.Аз познавам много стари шофьори,които познават от близо образа на Батаклиев.Много от тях се ядосват,че кмета не е дал градски транспорт на израелската фирма която обеща да погаси всички задължения на дружеството,ще внесе нови рейсове а не рециклирани и билета ще е 60ст.Интересно ми,е защо медийте мълчат по този въпрос,а всеки шофьор роптае.
Те всички първо обещават. Той и Гад Зееви беше обещал...питай Костов. Батаклиев също сигурно е обещавал, преди него Дошков обещаваше. Градски транспорт беше в технически фалит още 2003 година, пак много се задържа.
Напълно съгласен!!! Ами братчед, всеки си гледа интереса, защото е нямало далавера с израелците а с тоя цървул и тия рециклирани комунистически тенекиени кофи парите стават като шума.. за всеки по много... и ти да си и ти ще го направиш за да се "наядеш" ... за жалост манталитета ни е такъв!
Подаряването на Градски транспорт от Главчо Атанасов и БСП на един червен боклук и крадец, който се пише "бизнесмен", е само един пример за изключително мащабните грабежи в нашия град, а те са стотици - Завода за боклука, ОП Чистота, Депото в Цалапица, Стадион Пловдив, Античния форум, Пловдивски панаир, Стария град, Разсадника, Белодробна болница, общинските болници, почистването на Марица, продажбата на общински жилища, уличните ремонти на цени до десет пъти по-високи от тези на магистралите, строежите на детски градини за по 3 милиона лева парчето са само най-най-очебийните примери. Няма нито една дейност на Община Пловдив, от която да не се краде. Навсякъде има кранчета. Това е стил не на управление, това е начин на живот, посветен на масовия грабеж. Пловдив е като оглозган труп от свинаря Гергов, неговия придворен шут Главчо Атанасов, общинския лешояд Долев, овчарския скачач Търев, мутрата Гигов, червения боклук Батаклиев, другия червен боклук Баташки, техния адвокат Колев и безброй по-малки ятаци, хиени и лешояди, които се ориентират по миризмата на мършата.
Целият този асортимент от компоненти на голямата каша в нашия град бе осигурен от Чомаков, ако не си забравил де. Не че Славчо е много убав, но се оказа просто нефелен за кмет.
Леле каква злоба! 80% от изредените по-горе "примери" са от договори сключвани от Чомаков и екипа му, като например: Пловдивския панаир, Стария град, Разсадника, завода за Боклука; други 10% са чиста лъжа, като например, че уличните ремонти са по-скъпи отколкото трябва, напротив сега са доста по-евтини или продажбата на общински жилища, което си е едно много похвално начинание, както и че се дават по 3 млн. за детска градина, а останалите 10% просто нямат никакво място сред уж изредените "далавери". Уважаеми, хората, четящи статиите и коментарите под тях не падат от луната. Приятен и спокоен ден ти пожелавам. :)
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.