Позиция на областния управител във връзка с проекта за пробив под гарата и за бъдещето на Бетонния мост:
Дани Каназирева категорично заявява, че решение има и то е ясно при следната последователност: изграждане на пробива под Централна гара и въвеждането му в експлоатация; междувременно, за да не се губи време, проектиране на реконструкция и разширение на пътна връзка "Бетонен мост“; демонтаж на съществуващото съоръжение и изграждане на ново по изготвения вече проект. Целта ще бъде да се синхронизират проектите за пробива под Гарата, транспортните връзки с новия пробив на ул. "Кукуш“ и бул. "Васил Априлов“ и с транспортния възел "Модър-Царевец“. А след като бъде готов проектът на целия ареал ще има широко обществено обсъждане. Всичко това е напълно реално и ще бъде облечено в съответната правна форма и с разписани ясни финансови параметри. Всякакви спекулации по темата водят единствено до напрежение сред пловдивчани.Ще настояваме Национална компания "Железопътна инфраструктура" да поеме ясни ангажименти за проектирането на реконструкция и разширение на "Бетонния мост“ успоредно с изграждането на пробива под Централна гара.За съжаление според обществената поръчка, която вече е обявена, "Бетонният мост“ следва да се разруши, но след като се изгради пробивът под ЖП гарата. Категорично, пътна връзка "Бетонен мост“, заедно с необходимите подходи, трябва да бъде реконструирана и разширена, и то веднага след реализиране на пробива под ЖП гара Пловдив, заявява областният управител. За запазването на съществуващата пътна връзка между районите "Южен" и "Централен" настояват и от "Камарата на инженерите в инвестиционното проектиране“ /КИИП/. Около това решение се обединиха и експертът от Областна администрация – Пловдив арх. Валентин Маринов, новият главен архитект на Пловдив арх. Димитър Ахрянов, с изпълнителния директор на НКЖИ, кметът на Пловдив и представители на КИИП.