ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Kаufland с важно съобщение до всички клиенти на веригата!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 14:14 / 01.04.2020Коментари (1)32865
В условията на извънредно положение в страната заради разпространението на коронавируса всеки може да допринесе за справяне със ситуацията. Как да го направим, докато пазаруваме? На въпроса отговаря инициативата #АзПомагам на Kаufland България. Тя информира за мерките на компанията срещу COVID-19 и дава насоки за отговорно пазаруване. Инициативата е също жест на благодарност към всички служители на веригата, които продължават да работят неуморно.

Компанията предприе редица допълнителни мерки, за да гарантира както сигурното и спокойно пазаруване на клиентите, така и нормалния работен процес на своя екип. Всеки ден всички хипермаркети на Kaufland в страната се дезинфекцират, почистват и проветряват. Всекидневна и редовна дезинфекция се прави също на пазарските колички и лентите за поставяне на продукти на каса.

За още по-голяма сигурност както за клиентите, така и за екипа, във всички свои 60 филиала в страната търговската верига постави на ключови места като каси и "Информация“ плексигласови прегради. Всички служители са оборудвани с ръкавици и маски. В допълнение компанията им осигурява също дезинфектанти и им предоставя пресни плодове и витамини. Обслужващите на витрините със свежи храни разполагат със защитни шлемове. Дезинфектанти, ръкавици и маски са осигурени и за всички дистрибутори на клиентската брошура в страната.

Ръководството на компанията следи и анализира ситуацията и предприема допълнителни мерки при необходимост. Но и най-добрите мерки не могат да бъдат ефективни, ако не се спазват от всички. #АзПомагам означава, че действията на всички ни имат значение.

Ето няколко лесни стъпки за отговорно пазаруване, които всеки може да следва: 

Препоръчително е да пазарува само един член от семейството, за да не се създава струпване. Добре е да се избере най-близкият хипермаркет; 

Преди да тръгнете на пазар, помислете дали някой възрастен роднина, близък или съсед няма нужда от помощ с покупките; 

Още преди да влезете в магазина, не забравяйте да си вземете пазарска количка – освен че всяка количка се дезинфекцира редовно, тя може да е от помощ за спазване на дистанция от другите клиенти;  

На входа на всеки Kaufland има хигиенна станция с дезинфектант – ползвайте я, преди да започнете да пазарувате; 

Ако искате да си измиете ръцете, можете да го направите в клиентските санитарни помещения на входа на магазина, като във всяко от тях за улеснение на видно място е поставена "Хигиенна инструкция за ръце"; 

Докато пазарувате, спазвайте препоръчителната дистанция от останалите клиенти. Ако е трудно да се ориентирате, следвайте подовите стикери в магазина, указващи колко точно трябва да бъде тя; 

Когато си купувате продукти от "Пекарна“, задължително използвайте предоставените еднократни ръкавици;  

Пазарувайте, без да се презапасявате, защото Kаufland България разполага с достатъчни наличности, така че купувайте само количествата, необходими за домакинството; 

На касата плащайте при възможност с безконтактна карта, за да не се налага да пипате банкноти и монети.  

Вслушвайте се в съветите за отговорно пазаруване, които звучат по вътрешното радио на Kaufland във всеки хипермаркет: проявявайте разбиране към другите, докато сте в магазина, съдействайте с покупките на възрастни хора, изчакайте реда си търпеливо, отнасяйте се с уважение към служителите на магазините, които правят всичко по силите си, за да обслужват без прекъсване и забавяне.

Kaufland България изразява огромната си благодарност към целия си екип, който работи неуморно, за да бъдат хипермаркетите заредени и винаги на разположение на клиентите. #АзПомагам е жест на признателност към служителите и на всички други хранителни магазини в страната, складовете, логистичните фирми, производителите и партньорите.


Още по темата: общо новини по темата: 17091
30.11.2024 »
28.11.2024 »
28.11.2024 »
25.11.2024 »
25.11.2024 »
23.11.2024 »
предишна страница [ 1/2849 ] следващата страница






Зареждане! Моля, изчакайте ...
+4
 
 
Забравихте да благодарите на шофъорите,защото не спим с дни заради вашите прищявки да сме в 5ч.на магазина,да ви товарим и разстоварваме,да угаждаме на всеки псевдо управител,мениджър и служител,а ни тормозите по-всякакъв начин,за вас ние не сме хора,даже и до тоалетна сутринне ни пускат...
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Август 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Зима 2024/2025 г.
Коледно-новогодишни празници 2024/2025
51-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: