"Кауфланд" връща парите на пловдивчанка
"Здравейте, обръщам се към вас, за да няма повече клиенти в такава ситуация като моята. През октомври месец си закупих абсорбатор от магазин "Кауфланд" в "Изгрев".
Така читателка на Plovdiv24.bg започва сигнала си до нашата медия. И продължава:
"След като се прибрах, го пробвах, въпросният артикул не работеше. Посетих отново магазина и на информация ми казаха, че нямат практика да се пробват ел.уреди и да връщат пари пари за развалени уреди.
Въпросният уред беше изпратен на ремонт. След 25 дни го получихме обратно, отново без да се изпробва на място дали работи. След 10 минути се прибрах и го разопаковах, отново не работеше.
Посетих пак магазина и ми казаха, че трябва да го изпратят наново и докато не потвърди сервизът, не може да ми върнат сумата за него. Две седмици по-късно ни върнаха отново уреда, който след поставянето работеше 20 минути.
Днес постех отново "Кауфланд" и помолих най-учтиво да ми върнат парите и да приключим случая. От тяхна страна имаше отказ да върнат парите и отново трябва да чакаме 1 месец, за да го върнат от сервиза. Благодаря предварително!".
Репортер се свърза с представител на магазина, откъдето заявиха, че веднага ще съдействат и ще върнат парите на жената.