Редовен читател на
Plovdiv24.bg се свърза с редакцията ни, за да изкаже възмущението си от работата на един от кабелните оператори в града -
"Булсатком". Пловдивчанинът призна, че е крайно разочарован от отношението към него и поиска да разкажем историята му, която все още няма щастлив край. Даваме му думата сега:
"От доста време съм абонат на "Булсатком". Преди месец си смених адреса в Пловдив – от район "Тракия“ се преместих в квартал "Каменица“. Звъннах им и подадох заявление за смяна на адреса. Отговориха ми: "Няма проблем, до 3 дни ще стане“.
Минаха обаче тези 3 дни – нищо. Изчаках още 3 – същата работа. Затова реших да отида на място в офиса им. Оттам се чудеха какво да ми отговорят и с "половин уста“ и "неофициално" ми признаха, че имат голям проблем с екипите. Старите им работници били напуснали и нямали достатъчно хора, които да работят.
Заявката съм пуснал на 3 юли и до ден-днешен ги чакам, но няма развитие по моя въпрос и съм без интернет и телевизия на новия адрес. Имат покритие в сградата, в която се преместих и просто трябва да дойдат на място и да ме свържат. Но явно работят с 20-30 дни закъснение и в момента изостават още повече. Разбрах, че авариите ги отстраняват след 7-8 дни и доста клиенти в Пловдив вече са пропищели от тяхното обслужване.
Отношението им към клиента е отвратително. Писах жалби по имейли, но никой не ти дава обяснение. А най-голямата наглост беше, че междувременно получих обаждане да си платя сметката. Имам над 10 разговора с тях по телефона, пиша им мейли, ходих два пъти до офиса им – всеки ми вдига рамене и ми отговаря, че до ден-два ще ми се обадят. Лъжат ме най-безпардонно и единственото обаждане, което получих от тях, е да си платя сметката и то за времето, през което не са ми предоставили услуга.
Изключително неудобство за мен и цялото ми семейство. Най-лошото е обидното им отношение и това, че никой не ти дава официална информация. Не знам дали това преместване ще се осъществи изобщо, не знам по какъв начин ще бъда компенсиран ... пълно неведение за всичко".