Клиент на "Булсатком" изяде дръвцето

Автор: Стойчо Генов
Коментари (17)
20:15 / 04.08.2021
74215
Редовен читател на Plovdiv24.bg се свърза с редакцията ни, за да изкаже възмущението си от работата на един от кабелните оператори в града - "Булсатком". Пловдивчанинът призна, че е крайно разочарован от отношението към него и поиска да разкажем историята му, която все още няма щастлив край. Даваме му думата сега:

"От доста време съм абонат на "Булсатком". Преди месец си смених адреса в Пловдив – от район "Тракия“ се преместих в квартал "Каменица“. Звъннах им и подадох заявление за смяна на адреса. Отговориха ми: "Няма проблем, до 3 дни ще стане“.

Минаха обаче тези 3 дни – нищо. Изчаках още 3 – същата работа. Затова реших да отида на място в офиса им. Оттам се чудеха какво да ми отговорят и с "половин уста“ и "неофициално" ми признаха, че имат голям проблем с екипите. Старите им работници били напуснали и нямали достатъчно хора, които да работят.

Заявката съм пуснал на 3 юли и до ден-днешен ги чакам, но няма развитие по моя въпрос и съм без интернет и телевизия на новия адрес. Имат покритие в сградата, в която се преместих и просто трябва да дойдат на място и да ме свържат. Но явно работят с 20-30 дни закъснение и в момента изостават още повече. Разбрах, че авариите ги отстраняват след 7-8 дни и доста клиенти в Пловдив вече са пропищели от тяхното обслужване.

Отношението им към клиента е отвратително. Писах жалби по имейли, но никой не ти дава обяснение. А най-голямата наглост беше, че междувременно получих обаждане да си платя сметката. Имам над 10 разговора с тях по телефона, пиша им мейли, ходих два пъти до офиса им – всеки ми вдига рамене и ми отговаря, че до ден-два ще ми се обадят. Лъжат ме най-безпардонно и единственото обаждане, което получих от тях, е да си платя сметката и то за времето, през което не са ми предоставили услуга.

Изключително неудобство за мен и цялото ми семейство. Най-лошото е обидното им отношение и това, че никой не ти дава официална информация. Не знам дали това преместване ще се осъществи изобщо, не знам по какъв начин ще бъда компенсиран ... пълно неведение за всичко".

Виж коментарите (17)

Още по темата (19):
05.05.2022 Виваком с незабавна реакция след публикация на Plovdiv24.bg
04.05.2022 Сигнал: Мизерия след "Виваком"
03.08.2021 Сигнал от Пловдив: Поголовно отрязаха всички кабели за интернет и
телевизия!
10.07.2021 Провиснали кабели застрашават граждани в "Мараша"
02.03.2016 Вече махат незаконни кабели, ще останат ли пловдивчани без нет и ТВ?
21.01.2016 Започва премахването на незаконни кабели на интернет доставчици
Още новини от Новини от Пловдив:
Лидер в модернизацията на транспорта с мащабни инвестиции
Полиция и линейка до градски автобус в Пловдив, има пострадал
Преразпределят средства по проекта "По крепостните стени на Филип...
Разрешиха провеждането на конкурс за нов управител на МБАЛ "Св. М...
В Пловдив днес започва изграждането на нова детска градина
Шофьор: Тези са най-опасни и непредвидими!


Виж още:


За връзка с нас:
тел.: 0700 45 024
novini@plovdiv24.bg

Екип

©2004 - 2018 Медия груп 24 ООД.
Plovdiv24.bg mobile - Всички права запазени. С всяко отваряне на страница от Plovdiv24.bg, се съгласявате с Общите условия за ползване на сайта и политика за поверителност на личните данни (обновени).