ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиент на "Тони 2000": Подведоха ни с неактуално меню! Внимавайте! | ||||||
| ||||||
На 24.05.2012 г. (четвъртък) компания от 5 човека седнахме в ресторанта около 20,30 ч. Разгледахме менютата и направихме поръчката. Около 22,50 ч. сервитьорката каза, че й свършва смяната и ни донесе сметката. Разбира се, ние не се загледахме много, защото сметката беше малка и събрахме парите. Единият от нас обаче забеляза, че цените се различават от това, което беше видял в менюто. Взехме едно меню и действително видяхме, че всички цени в касовата бележка бяха по-високи от тези, посочени в менюто. Извиках сервитьорката, подадох и менюто заедно с касовата бележка и я помолих да си оправят цените в бележката, за да си я платим. След 5 минути тя се върна и проведохме следния разговор: Сервитьорка: Ние по принцип работим с 10% увеличение на цените. Клиент: Това къде го пише или вие предупредихте ли ни? Сервитьорка: Защо трябва да го пише, то по принцип си е така! Дайте сега да не си правим проблеми, на работа съм от 14 часа и трябва да си тръгвам, платете си сметката и да си ходя. Клиент: Няма да платим по цени различни от тези, по които сме поръчвали! Моля оправете си сметката и ни я дайте. Сервитьорката пак отиде към касата, а ние вече бяхме сериозно изненадани от развитието на нещата. След малко тя дойде заедно с една жена, облечена в бяло, която вероятно беше управителката, при което се проведе следният разговор: Управител: По принцип има 10% увеличение на цените, плащайте си сметката! Клиент: Нищо повече няма да плащаме от това, което е посочено в менюто. Управител: В такъв случай, ние ще покрием разликата, но вие повече няма да стъпите в това заведение! Хайде плащайте и се махайте! След което и двете се отдалечиха. Ние отново взехме едно меню, за да го снимаме и представете си изненадата ни, когато в първия момент установихме, че цените в менюто са същите като тези в бележката. Това очевидно беше друго меню, което обаче на външен вид не се различаваше по нищо от първото меню, по което бяхме поръчвали. Поискахме, разбира се, първото меню и сервитьорката ни го даде. Тогава действително видяхме, че има две еднакви менюта, но с различни цени. Снимах и двете менюто и ги прилагам към писмото. Така че хора - внимавайте! В ресторант "Тони 2000" не знаете колко струва салатата! Plovdiv24.bg се свърза с управителката на въпросното заведение, която неособено учтиво ни обясни, че тяхна политика е вечер да се работи с 10 процента надценка. От колко часа обаче влиза в сила тази надценка, както и защо в такъв случай увеличението не е отразено във въпросното меню - това тя не пожела да коментира. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятели
Показва коментари на Христо Любомиров
на 28.05.2012 г.
+3
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Драстично отслабналият Геро се оказа нежелан от телевизиите
14:51 / 24.11.2024
"УниКредит Булбанк" предупреди клиентите си
14:08 / 25.11.2024
Актуални теми
Абонамент
Анкета