![](http://i.id24.bg/img/loader.gif)
ЗАРЕЖДАНЕ...
Клиент отново хвана в крачка Кауфланд за надписване на сметка | ||||||
| ||||||
Тук има: За пореден път имаше грешка при маркирането на каса на намален продукт ( в случая на зехтин Mytholio от 7.99 лв на 5.99). Тъй като вече бях запознат с процедурата, просто отидох на гише "Информация" без да дигам скандал и показах бележката на служителката там и продукта. Тя ми заяви с голямо самочувствие и наглост, че продуктът е правилно маркиран, тъй като тя била от "Търговския отдел" и познавала всички артикули и аз най-вероятно съм бил погледнал етикет на съседен продукт. Допуснах възможността и аз да съм се объркал и попитах (без да се разправям) дали мога да върна продукта. Беше ми заявено, че това е невъзможно, тъй като вече съм закупил продукта. Това ме амбицира да влезна отново в магазина и да проверя етикета на щанда и се оказа, че съм бил прав. След като съобщих това на служителката, тя накара друг служител да дойде с мен и да провери казаното от мен. След като видя етикета
Бях обвинен, че съм дигнал скандал и това не било лудница. Аз просто бях учтив клиент, който си търси правата. Въпроса не е в парите, а в принципите и отношението към клиента. За съжаление не за първи път ми се случва това нещо в Кауфланд. А колко хора не са проверили касовата бележка? А колко хора не са си потърсили правата? Нормално ли един магазин така да подвежда клиентите си и да има такова отношение на служители? |
За контакти:
тел.: 0886 59 82 67
novini@plovdiv24.bg
гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg