Клиенти се минават, като подминават ситните буквички в договорите
"Като видях колко документи нареди пред мене за подпис, три пъти попитах момичето има ли още нещо, което трябва да ми каже, за да го знам", разказа известен и интелигентен пловдивчанин, читател на Plovdiv24.bg, пред нашия репортер.
Съвсем скоро си купил нов телевизор от голям магазин - за 649 лв., които да плати на десет равни месечни вноски, тоест по 64,90 лв. на месец. Платил първата още при покупката, платил после и втората - дори не си поискал рестото от 10 ст. Изведнъж, прибирайки даденото му картонче, го светнало, че там е записано месечно задължение в размер на 68,14 лв.
"Това е с 30 лв. повече от отпуснатия от банката безлихвен кредит", възмутил се той, въоръжил се с лупа и се зачел в изпъстрените върху няколко страници ситни буквички. Оказало се, че допълнителните 3 лв. са застраховка. Тогава установил и други подробности - че договорът му всъщност не е директно с банката, а с посредническа фирма. "Никой не ме уведоми за тази застраховка - примерно, че е задължителна или пожелателна. Три пъти питах служителката за подробности и три пъти ми отговори, че няма друго освен 64,90х10=649", отбеляза нашият читател, ядосан повече на себе си, че е допуснал да се мине така.
Наясно е, че сам си е виновен задето се е подписал без да изчете всичките ситни буквички, но решил да предупреди чрез Plovdiv24.bg другите да не правят същата грешка.