ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиентка: "Технополис" са некоректни, но няма да им мине номерът!
Автор: Екип Plovdiv24.bg 06:40 / 25.06.2014Коментари (106)53789
©
Читателка на Plovdiv24.bg си купува нов телевизор, но след по-малко от 24 часа той спира да работи. От магазин "Технополис" отказват замяна, а предлагат уредът да бъде закаран на сервиз. Ето и историята на огорчената жена без редакторска намеса:

Здравейте. Пиша с идеята хората да разберат колко некоректни са от магазини "Технополис". В събота след обяд закупихме от техен магазин телевизор. Прибрахме се, пуснахме го, работи си цяла вечер и на следващия ден блокира и край, спря да работи. От магазина ми отказват замяна, защото съм нямала кутия... Можело да го пратят на сервиз, но не могат да ми го заменят. Което значи да чакаме 30 дни сервиз, което за мен е пълно безумие при положение, че уредът не е работил и 24 часа. Това следва да значи, че той си е бил повреден или дефектен и са ми го пробутали. 

Ако беше изкарал седмица или месец, да го пратя на сервиз без разправии, но в тази ситуация не съм съгласна. Излизат ми с номера, че имало сериен номер и информация за конкретната бройка на кутията. А защо никой не предупреждава "пазете си кутията, защото еди какво си?". Всички казват "пазете касовата бележка и гаранцията".

Другият въпрос, който изниква, е защо ако тази информация на кутията е толкова важна, защо я има само там, защо не е залепена на гаранционната карта или на самия уред? 

От магазина заявяват, че без кутия не могат да върнат стоката на производителя, ок. Свързах се и с тях. Хората казаха, цитирам: "Ние амбалаж не събираме", което какво значи - че ме лъжат. 

Щом човекът на телефона каза, че според него настояват толкова за една кутия, за да могат после да го пробутат на някой друг... В Закона за защита на потребителите никъде не пише нищо за опаковката на стоките. 

При рекламации и замяна се споменават само касова бележка и гаранционна карта. От Комисията за защита на потребителите ми казаха същото, което какво значи, потвърждава се, че ме лъжат. 

В крайна сметка от магазина се инатят и не искат да го подменят без кутия и искам или не ще трябва да го дам на сервиз, няма да ме обезщетят по никакъв начин за некачествените им стоки, ще си изчакам ремонта, не се знае дали ще работи след това и какво правим тогава, трябва се съдим с магазина ли. Попитах ги, след като им е толкова важно защо не предупреждават клиентите да си пазят кутиите.

Отговорът беше, че не били длъжни, а аз длъжна ли съм да знам, че на Вас, уважаеми, Ви трябва проклетата кутия??? Ами ако си купя още 10 уреда от Вас и трябва да запазя кашоните, какво ще се получи, ще ги струпам в средата на хола и ще ги прескачам, защото на Вас Ви трябват ли? 

А дали Вие, уважаеми, си пазите кашоните от нещата, които сте си закупили? Според мен целият проблем идва от това, че в България никой не си търси правата. Всеки си седи и си мълчи и прави това, което му се каже. 

Следователно в случая тези от магазина си ме разиграват, докато аз не кажа "Оф, добре, предавам се". Да, но няма да стане. Хора, търсете си правата и не позволявайте да Ви правят на маймуни. Има закони и са общодостъпни, четете, интересувайте се, защитавайте се. Когато няма кой да ни защити, трябва да се борим сами.







Зареждане! Моля, изчакайте ...

Показва коментари на Кирил Иванов
премахни филтъра

-6
 
 
Принципно е хубаво да се пази опаковката поне няколко дни. Всичко се случва, а рекламации наистина се приемат само с оригиналната опаковка.
+8
 
 
Това с кутиите е от поне 10 години. До скоро пазех кутията и всички стиропорчета от една 46", сега на една 32" до изтичане на гаранцията. Вярно е, че никъде не го пише и не е коректно от страна на продавача да не предупреди за подобно изискване, но донякъде са прави - представете си , че е необходимо този ТВ да се транспортира до София, където са складовете или сервизите на вносителя... гаранция при пристигане от разваления ТВ ще може да се ползва само захранващия кабел, а ако трябва и да ви се върне ?
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Ноември 2024 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Войната вУкрайна
Зима 2024/2025 г.
Никулден 2024 година
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: