ИЗПРАТИ НОВИНА
Новини
Спорт
Справочник
НОВО
Обяви
Вход
close




ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиентка на "Билла" в "Марково Тепе": Бях безпомощна и унизена
©
Здравейте, скъпа редакция на Plovdiv24.bg, обръщам се към вас с апел за съдействие за ситуация, в която попаднах днес и се чувствам безпомощна да разреша сама! Разказвам ви ситуацията от днешния ден и се надявам да дадете гласност на случилото се, за да опитаме заедно да спрем подобно отношение и подвеждащи реклами!

Така наша читателка започва сигнала си до редакцията ни. И обяснява:

Искам да изразя своето дълбоко възмущение и огорчение от изключително унизителното и недопустимо отношение, което срещнах в магазин "Билла" в мол "Марково Тепе" в Пловдив.

При влизане в магазина поставих багажа си в локър за багаж и зададох код за заключване. Малко по-късно установих, че шкафът не се отваря. Потърсих съдействие от охраната, но той категорично отказа да ми помогне. Затова се обърнах към управителката, очаквайки разбиране и съдействие. Вместо това тя реагира с изключителна грубост, повишавайки тон и буквално крещейки по мен, че съм забравила кода.

Обясних ѝ, че не съм забравила кода и че ситуацията е причинена от технически проблем. Тя обаче продължи да се държи нападателно, като заяви, че трябва да си записвам кода друг път. Чувствах се напълно безпомощна – не можех да си взема багажа, а в същото време трябваше да търпя това унизително отношение.

Въпросната управителка дори не се опита да скрие пренебрежението си. Докато аз стоях разстроена, тя ме игнорираше, като заяви, че провежда "важен разговор". Оказа се, че този "важен разговор“ представляваше обикновени смехове и закачки, докато аз продължавах да чакам. Когато най-накрая реши да се заеме с проблема, тя самата не успя да отвори шкафа в продължение на няколко минути. И въпреки всичко, така и не получих извинение за грубото и унизително отношение.

Тук се питам – на такива агресивни и невъзпитани хора ли поверявате ръководни позиции във вашите магазини? Да с
©
е държи така с редовен клиент е недопустимо и руши репутацията на вашата фирма.

Към този унизителен инцидент се добавя и още един сериозен проблем. "Билла" рекламира промоция за клиенти над 65 години – от понеделник до сряда, от 9 до 11 ч., всички продукти трябва да се предлагат с 10% отстъпка. Като клиент, който попада в тази възрастова група, попитах управителката за въпросната промоция. Вместо съдействие, тя ми отговори с подигравателен тон: "да си гледам работата“ и добави, че "такава промоция тук няма“.

Това не е просто лошо обслужване – това е демонстрация на пълно пренебрежение към клиентите и нарушаване на дадени обещания. Убедена съм, че фирма като "Билла" трябва да се отнася с уважение към своите клиенти и да се придържа към рекламите и обещанията, които дава.

Прилагам към този мейл и въпросната реклама, която бихте могли да намерите и на техни уебсайт. Поздрави и ви благодаря предварително за съдействието.







Зареждане! Моля, изчакайте ...
+2
 
 
Просто хората са озлобени,много пари взеха да получават,който пак не им стигат, за това което искат,защото то е скъпо и кръгът се върти и всичко е по-старо му....Хората са зли,няма значение каква им е позицията,хората-разединени и зли,успяха постигнаха го,ама важното е да сме живи и здрави
+2
 
 
Тези дни забелязах на някои стоки, какви надценки слагат. Пример Шоколад Милка. В Била гони 4,80(което е абсурд), в друга верига мини Март уж по-скъпа до скоро 3,50, в Слънчеви лъчи 2,50. Та големите вериги, като Била, пускат промоции на разни стоки и умишлено завишават на други. Така, като теглят чертата всичко е наред. Няма мониторинг, държавата е на авто пилот
0
 
 
отдавна съм забравил за подобни вериги
+1
 
 
Добър ден! Споделям мнението на госпожата от публикацията относно персоната”Управител”- човек без възпитание и култура! Недопсутимо е такъв човек да ръководи обект на верига магазини!
+2
 
 
Този магазин на Била е страшно зле с персонала. След дълго чакане ми се накараха, че нямали достатъчно персонал за да ме обслужат Явно са решили, че съм влязла да ми се оплакват или мога да им реша кадровия проблем за да бъда обслужена? Веднага след това на касата отново нямаше персонал за да ми помогнат на терминала за самооблужване, а когато най-после се намери служител се оказах излъгана с 12 лв. от сметка 27 лв. За такава помощ по-добре да си без помощ.
0
 
 
Въпросната дама да се сърди на себе си - всички, които пазаруват в подобни вериги магазини, заслужават такова отношение.
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.

Още новини от Новини от Пловдив:

ИЗПРАТИ НОВИНА
« Януари 2025 г. »
пон
вто
сря
чтв
пет
съб
нед
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Виж още:
Актуални теми
Концесията на стадион "Пловдив"
Зима 2024/2025 г.
ТВ и шоу сезон 2024/2025 г.
Газови доставки
51-ото Народно събрание
назад 1 2 3 4 5 напред
Абонамент
Абонирайте се за mail бюлетина ни !
Абонирайте се за нашия e-mail и ще получавате на личната си поща информация за случващото се в Пловдив и региона.
e-mail:
Анкета
Трябва ли общините "Марица" и Родопи" да се слеят в Пловдив?
Да
Не
Не мога да преценя
РАЗДЕЛИ:
Новини
Спорт
Справочник
Обяви
Потребители
ГРАДОВЕ:
Пловдив
Варна
Бургас
Русе
Благоевград
ЗА НАС:

За контакти:

тел.: 0886 59 82 67

novini@plovdiv24.bg

гр. Пловдив, ул."Александър I" 32,
Бизнес Център Plovdiv24.bg

За реклама:

Тарифи (виж)
Договори избори 2024

тел.: 0887 45 24 24

office@mg24.bg

Екип
Правила
Пловдивчани във facebook
RSS за новините
Футбол на живо по телевизията
Сайтът е създаден от пловдивчани, за пловдивчани. 100% пловдивски продукт.
Статистика: