ЗАРЕЖДАНЕ...
Начало
Пловдив
Анализите
Спортни
Регионални
България
Международни
Любопитно
Галерии
Личности
RSS
Всички
Общество
Криминални
Институции
Други
Бизнес
Читателски
Клиентка на "Билла" в "Марково Тепе": Бях безпомощна и унизена | ||||||
| ||||||
Така наша читателка започва сигнала си до редакцията ни. И обяснява: Искам да изразя своето дълбоко възмущение и огорчение от изключително унизителното и недопустимо отношение, което срещнах в магазин "Билла" в мол "Марково Тепе" в Пловдив. При влизане в магазина поставих багажа си в локър за багаж и зададох код за заключване. Малко по-късно установих, че шкафът не се отваря. Потърсих съдействие от охраната, но той категорично отказа да ми помогне. Затова се обърнах към управителката, очаквайки разбиране и съдействие. Вместо това тя реагира с изключителна грубост, повишавайки тон и буквално крещейки по мен, че съм забравила кода. Обясних ѝ, че не съм забравила кода и че ситуацията е причинена от технически проблем. Тя обаче продължи да се държи нападателно, като заяви, че трябва да си записвам кода друг път. Чувствах се напълно безпомощна – не можех да си взема багажа, а в същото време трябваше да търпя това унизително отношение. Въпросната управителка дори не се опита да скрие пренебрежението си. Докато аз стоях разстроена, тя ме игнорираше, като заяви, че провежда "важен разговор". Оказа се, че този "важен разговор“ представляваше обикновени смехове и закачки, докато аз продължавах да чакам. Когато най-накрая реши да се заеме с проблема, тя самата не успя да отвори шкафа в продължение на няколко минути. И въпреки всичко, така и не получих извинение за грубото и унизително отношение. Тук се питам – на такива агресивни и невъзпитани хора ли поверявате ръководни позиции във вашите магазини? Да с
Към този унизителен инцидент се добавя и още един сериозен проблем. "Билла" рекламира промоция за клиенти над 65 години – от понеделник до сряда, от 9 до 11 ч., всички продукти трябва да се предлагат с 10% отстъпка. Като клиент, който попада в тази възрастова група, попитах управителката за въпросната промоция. Вместо съдействие, тя ми отговори с подигравателен тон: "да си гледам работата“ и добави, че "такава промоция тук няма“. Това не е просто лошо обслужване – това е демонстрация на пълно пренебрежение към клиентите и нарушаване на дадени обещания. Убедена съм, че фирма като "Билла" трябва да се отнася с уважение към своите клиенти и да се придържа към рекламите и обещанията, които дава. Прилагам към този мейл и въпросната реклама, която бихте могли да намерите и на техни уебсайт. Поздрави и ви благодаря предварително за съдействието. |
Зареждане! Моля, изчакайте ...
Покажи:Всички | Само на регистрирани | Моите | На приятелиПокажи и всички отговори
преди 3 ч. и 26 мин.
+2
преди 4 ч. и 0 мин.
+2
преди 4 ч. и 4 мин.
0
преди 4 ч. и 10 мин.
+1
преди 4 ч. и 39 мин.
+2
преди 5 ч. и 30 мин.
0
Коментарите са на публикуващите ги. Plovdiv24.bg не носи отговорност за съдържанието им! Всички коментиращи са се съгласили с Правилата за публикуване на коментари.
Още новини от Новини от Пловдив:
ИЗПРАТИ НОВИНА
Виж още:
Днес навърши 67, но от 35 години не живее в България
18:39 / 12.01.2025
Новият звезден годеж бе официално потвърден
20:49 / 11.01.2025
Скъпотията в Пампорово достигна нови върхове
10:49 / 11.01.2025
Мъката продължава, народът си иска Деси Стоянова
21:36 / 12.01.2025
bTV връща вечерното предаване, свалено в края на 2023 г.
16:46 / 12.01.2025
Актуални теми
Абонамент
Анкета