"Проблемите с трафика по булеварда не са отсега, още през 2008-2009 г. бе хаос. Но Пловдив е един от най-бързо развиващите се градове и струпването на автомобили ще продължава. Ситуацията с колите минава границата на критичното".
По думите му няма да е чудно, ако следващите месеци се заговори за "синя зона" и по бул. "Христо Ботев".
"Не знам защо велоалеите продължават да са трън в очите на някои хора. Истинско удоволствие е да се движи човек по тях. При откриване на велосезона в Пловдив се събраха повече от 1000 души, а в София - около 500. Това е стимул да разширяваме веломрежата", коментира още той.
Що се отнася до "синята зона", то той бе категоричен, че тя е политика за решаване на проблема с трафика.
"Живот без коли би бил най-идеален за Пловдив, но тогава да вземем да сложим по една бариера на входовете на града за чужди коли, качеството на живот ще скочи безспорно", пошегува се той.